sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:10

10 % 100 הצלחה קיבל במה, בגלל שהיה מי שפעל עבורו בפעילות של יחסי ציבור, ולאו דווקא בגלל שהוא עילוי בתחומו . בעידן הנוכחי עם תחרות כל כך נרחבת, כל עסק חייב ליצור לעסק בידול, ייחודיות, מיתוג, להגדיר חזון, ערכים וליצור צרכנות של ערכים . . . והכלי הזה, יחסי ציבור, הוא למעשה הכלי שנתפס כמשפיע ביותר ומאפשר לנו להגיע לחשיפה אדירה . למה הוא משפיע במיוחד ? כי אנשים תופסים את האייטמים בתקשורת כאובייקטיביים ואמינים . הסיפור הבא ימחיש לכם את כוחו של היח"צ : בשנת 2019 ליוויתי עירייה בצפון כראש תחום מדיה, זו הייתה רשות קטנה שבה כל הפעילות התבצעה על ידי אדם אחד . . . על ידי . לעומת זאת ברשויות גדולות, מערך התקשורת כולל דובר, עוזר דובר, משרד יחסי ציבור, מנהל דיגיטל, צלם, מנהל פרסום וכדומה . כשנכנסתי לתפקיד בחנתי את מצב הרשות וגיליתי עיר עם תדמית שלילית בכל הממדים : בקרב עובדי הרשות, בקרב התושבים ובקרב כלל אזרחי ישראל . בנוסף, גיליתי שאין לי משאבים כלכליים לעבוד איתם — אין תקציב לפרסום, לקידום קמפיינים בדיגיטל וכדומה . מהר מאוד הבנתי שהאופציה שלי היא אחת — יחסי ציבור . בניתי תוכנית מדורגת הכוללת שלושה מעגלים : מעגל פנימי — עובדי הרשות, מעגל ביניים — תושבי העיר, ומעגל חיצוני — כלל תושבי מדינת ישראל . התחלתי לעבוד במעגל הפנימי — פנים ארגוני, ליצור גאוות יחידה באמצעות מתן ביטוי ובולטות לעובדים . לאחר כחודש וחצי, כשראיתי שיש שינוי, ואפשר לומר שהפכנו את העובדים לשגרירים מול התושבים, התחלנו לקדם שיח ושותפות עם התושבים, עברנו לטפל במעגל השני — התושבים . במסגרת הפעילות התחלנו לערב אותם, ליידע אותם, לתת להם מידע כל הזמן סביב השעון . זו הייתה בשורה של ממש, מעיר סגורה תקשורתית לעיר משתפת ומיידעת את הציבור באופן נרחב .

ספרי ניב


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help