sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:10

10 עמלה עינת תפיסה זו עוצבו ובוצעו כנסים וימי עיון, ונערך, כאמור, שימוש נרחב בתקשורת הכתובה והאלקטרונית, הוקמו אתרים מקצועיים ופורסם חומר כתוב להורים בעברית, בערבית וברוסית ( בינשטוק 2006 ) . המערכת החינוכית תדרכה עבודה משותפת של צוותים מכל אגפי המשרד בנושא . בכל אחד מרובדי המערכת פעל צוות רב- מקצועי שפיקח על יישום המדיניות דרך בניית תהליכים שוטפים ושיטתיים למימושם ולבקרה על תוצאותיהם ( אל-דור 2014 ) . כמה צירים שלובים זה בזה יצרו את תשתית מדיניות המשרד בעשור הראשון של שנות האלפיים ( אל-דור, 2011 ) , ציר הרצף הטיפולי שהתייחס לליווי התלמיד מגיל הגן ועד סיום בית הספר התיכון וציר המורה כמומחה בתהליכי הוראה, כבקיא במצבי הלמידה של תלמידיו וכדמות משמעותית מבחינת חיזוקו הרגשי . בשנים אלו ליוו מחקרים אקדמיים וימי עיון רבים את מהלכי 3 בתחום הפיתוח משרד החינוך בתחומי האבחון ומתן ההתאמות, 4 ובתחום פיתוח המודעות והמעורבות של מסגרות לימוד מותאמות 5 בתחום האחרון נכתבו בשנים אלו חוברות הדרכה ומידע ההורית . 6 לצד זה הופעלו קבוצות הורים בהנחיית היועצות החינוכיות . רבות . נוסף על פעילות מערכתית כוללת זו הוקמו ביוזמת משרד החינוך ובשיתוף גופים מקצועיים חוץ-משרדיים גם תוכניות אחרות לצורך קידומם של תלמידים עם ליקויי למידה . ביניהן תוכנית א . י . ל ( נוימן, נוימן, ברלב וקוטלר, 2013 ) , מהו"ת ( שרפי ורוזנבלום, 2014 ) , מאו"ר, לגעת מבעד לשריון ( צ'סנר וחוב' 2009 ) , מודל הבעתי-תמיכתי קבוצתי ( שכטמן 2002 ) , סנגור עצמי ( 2002 , Izzo and Lamb ; קוזמינסקי 2004 ) ועוד . 3 . רוזנטל, גת וצור, 2008 ; דהן וצדוק, 2012 ; דהן וזיו, 2012 . 4 . בן ארי וריץ', 1994 ; בן רביד ועמיאל, 2012 ; דרסלר, 2010 ; וידיסלבסקי, 2009 ; זיו, 2014 ; כהן-נבות ואח', 2009 ; מנדל-לוי, 2013 . 5 . פישר, ופרידמן, 2009 ; לבאן, והיימן, 2011 . 6 . אל-דור, לשם, אלבוחר-הובנה ושנער-קסל, 2013 ; בינשטוק, 2006 .

רסלינג


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help