sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:4

שער 3 | היבטים רגשיים וחברתיים של הוראה מרחוק על השער השלישי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 231 השפעת גורמים רגשיים וחברתיים על התמודדות עם פער דיגיטלי בעידן משבר הקורונה | מיטל אמזלג, ניבה דולב, נועה שפירא . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 233 רגשות של מרצים כלפי הוראה סינכרונית מרחוק בתקופת הקורונה כמנבאים את נכונותם לקיים הוראה מקוונת גם בעת שגרה | חגית מישר - טל, אריאלה לונברג . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 257 מסע לגילוי משאבים להתמודדות עם הוראה מקוונת במשבר הקורונה בקרב מורי מורים : המקרה של המרצים במכללה בצפון הארץ | אימאן אבו - חנא נחאס, הנאדי אבו - אחמד, ח'אולה זועבי, אתי שחר סימן - טוב, הילה קנר . . . . . 279 "מרצים בין המְצרים" – תחושת מסוגלות ולחץ בהוראה מרחוק בתקופת 19 - COVID במכללה אקדמית להנדסה | אירה רווה, מירי שחם, סיגל מורד, אסנת ברגר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 305 שער 4 | קהילות לומדות, צוותים מובילי שינוי על השער הרביעי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 331 ׳כי הקורונה היא גם הזדמנות' - עיצוב הכשרת הקיץ חותם נעמי כהכשרה היברידית | מיכל שני, חוה בן חורין, קטף מוראד סלאמה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 333 מהאזור האפור אל אור ההזדמנות : עבודה שיתופית של הממונים על מערך ההדרכה הפדגוגית ליצירת מסוגלות קבוצתית להתמודדות עם המשבר | אלכסנדרא דניאל - סעד, נרימאן זהר אבו - רחמון, שאדיה ג׳דבאן, נעים נג'מי, וופא ג׳מאל - זיידאן, מוחמד דראושה ( ז״ל ) , וופא מורקוס . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 358 במבט מסכם : שמונה תובנות מרכזיות שעולות מהמחקרים בספר זה באשר לתמיכה במעבר ממשבר להזדמנות בהשכלה הגבוהה בישראל | אלה ברונשטיין, ענת כהן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 379 על אודות הכותבים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 385

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help