sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:10

10 האירועים ולספר את הסיפורים שהובילו אותי לחיות בתוך רוקנרול בעברית במדינה שבה זה לא חלק מהזרם המרכזי, לא במוזיקה ולא בכלל . הייתי כבן ארבע-עשרה כשהתחלתי לכתוב שירים . מילים . ללא לחן . שנתיים אחר כך הוצאתי ספר שירים ראשון עם שלושה חברים . לספר קראו ארבעה אגני חמצון והוא זכה לביקורות טובות, ומאז לא הפסקתי לכתוב . בו בזמן התחלתי לנגן בגיטרה ולהקשיב באדיקות למוזיקה חדשה של שנות השישים-שבעים : ביטלס, מתי כספי, פינק פלויד, להקת תמוז, אריק איינשטיין, האבנים המתגלגלות, שלמה גרוניך ועוד . האזנה לתקליטים, תוך כדי קריאת המילים על גב העטיפה, הביאה אותי בסופו של דבר לניסיונות ראשונים של כתיבת שירים עם לחן . הניסיון המקצועי הראשון שלי בתחום המוזיקה היה בשירות הסדיר . הופעתי כשחקן בתיאטרון צה״ל . לפני כל הצגה שבה השתתפתי הופיעה זמרת צעירה בשם שרון ליפשיץ . היא שרה לחיילים שירים מוכּרים, אבל מאחורי הקלעים השמיעה לי את השירים, שבסופו של דבר הפכו לתקליט הראשון המצליח שלה – קולנוע . בזמן הנסיעות המשותפות להופעות כתבתי את המילים עבור שישה שירים, שהידועים שבהם הפכו ללהיטי-עד : "קולנוע" ו"גידי" . בלהקה של שרון ניגן קלידן צעיר בשם רמי קלינשטיין . ההיכרות אתו הולידה שני שירים משותפים שהצליחו : "את שרה ברדיו" ו"ביום של הפצצה" . הצלחת התקליטים של ליפשיץ וקלינשטיין הציפה אותי בהצעות לכתוב לטובי הזמרים בארץ, אבל הרגשתי שאני לא

פרדס הוצאה לאור בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help