sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:7

ב . הורים במאבק בין תלות לעצמאות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1 10 ג . דילמות הורי מתבגרים : להיות חבר או להיות אוטוריטה ? . . 4 10 ד . מתבגרים לקויי למידה- קשב- וריכוז בבית-הספר העל- יסודי ואילך . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7 10 ה . לקות למידה חברתית בגיל ההתבגרות . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3 11 פרק שני "הוראה מתקנת חברתית" : עקרונות מנחים להתערבות בבעיות חברתיות במערכת החינוך ובמסגרות הטיפול . . . . . . . 9 11 1 . לקות למידה חברתית — רקע התפתחותי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9 11 2 . לקות למידה חברתית בגישה התפתחותית ( תיאוריית העצמי ) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2 12 3 . מעגל יחסים מַסלים עם המבוגרים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1 13 4 . הוראה מתקנת חברתית — עקרונות יסוד . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3 13 א . נוכחות שומרת . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3 13 ב . הטרמה ( before ) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6 13 ג . תיווך והמללה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7 13 ד . מַשגוח ( monitoring ) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9 13 ה . משוב ( פידבֶּק ) ותיקון . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0 14 5 . מורי החצר ותפקידם כ"זולת – עצמי" בהוראה מתקנת חברתית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 4 14 6 . הוראה מתקנת קבוצתית להקניית מיומנויות חברתיות . . . . . . . . 8 14 א . הגישה הטיפולית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9 14 ב . תפקידי המטפלים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0 15 ג . המערך הטיפולי ( setting ) והתהליך . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3 15 פרק שליש י "הקול ההורי" של הורים לילדים בעלי לקויות למידה- קשב- וריכוז . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7 15 1 . "הקול ההורי" — שפתם הייחודית של הורים . . . . . . . . . . . . . . . . 7 15 2 . הורות לילדים בעלי לקויות למידה- קשב- וריכוז . . . . . . . . . . . . . . 0 16 א . עבודת האֵבל ההורית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1 16 שלבים בעבודת האֵבל ההורית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 4 16

הוצאת יסוד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help