sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:6

ד . היציאה של הילד לאוטונומיה והורות בתנאים של בושה וספק . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 36 יעדים בסיסיים בשנת החיים השנייה . . . . . . . . . . . . . . . 36 הורה וילד לקוי למידה וקשב — הפרעות במסע אל העצמאות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 41 ה . ילד פאלי — ילד יוזם והורות בחוויית אשמה . . . . . . . . . . . . . 46 יעדים התפתחותיים בשנות החיים השלישית והרביעית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 46 ילד לקוי למידה – וקשב – וריכוז בשלב הפאלי, והוֹרוּת בתחושת אשמה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 49 ו . ליקויים בהתפתחות השפה : כאשר נגמרות המילים, מדברים הגוף והידיים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 54 ז . התקופה האדיפאלית — המסע שלא נגמר . . . . . . . . . . . . . . . 58 ההתפתחות בגילאי ארבע עד שש . . . . . . . . . . . . . . . . . 58 " הגירוש מגן העדן" — המסע הכפול של ילדים לקויי למידה – קשב – וריכוז והוריהם . . . . . . . . . . . . . . . . . 63 2 . לקויות למידה- קשב-וריכוז בגיל החביון ( גיל בית – הספר היסודי ) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 68 א . קשיים בהזדהות, קשיים בחיברות ( סוציאליזציה ) . . . . . . . . 68 ב . חבורת ה"מגורשים" והילד — התפתחותה של לקות למידה חברתית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 73 ההפסקה כתהליך פנימי התנהגותי . . . . . . . . . . . . . . . . . 79 ג . ילדים עם צורכי יצרנות — הורים בחוויית נחיתות . . . . . . . . 83 ד . המשולש הנצחי : ילד לקוי למידה – קשב – וריכוז — בית – הספר — הורים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 86 3 . מתבגרים לקויי למידה – קשב – וריכוז והוריהם . . . . . . . . . . . . . . . 91 א . סכנת פזירות הזהות של המתבגר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 91 הציר הגופני – הורמונלי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 92 הציר החברתי בין – אישי : בין גיבוש הזהות לחוויית פזירות הזהות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 93 הציר הרגשי – משפחתי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 96 הציר השכלי – לימודי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0 10

הוצאת יסוד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help