sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:14

למידה מעורבת, המשלבת בין למידה פנים אל פנים ובין כתיבת בלוג מקוון . מטרתו של המחקר היא לבחון את תפקידיו של הבלוג המקוון בקורס זה, כפי שעלה מניתוח תמטי של בלוגים שכתבו 61 סטודנטיות . ניתוח הממצאים העלה חמש תמות מרכזיות, המציגות את האופן שבו סטודנטיות תפסו את הקורס ותכניו, וכן מציגות את תפקידי הבלוג השונים כמאפשרים חשיבה, היזכרות ואוורור רגשי : ( 1 ) התייחסות למאפיינים ייחודיים של הקורס האינטגרטיבי ; ( 2 ) התייחסות פתוחה וביקורתית לפרקטיקות הוראה ייחודיות בשיעורים ; ( 3 ) הבלוג כאמצעי לשחזור ולתיעוד ; ( 4 ) הבעה חופשית של רגשות משמעותיים שעלו בעקבות הלמידה בכיתה ; ( 5 ) הבנה מעמיקה של תפקיד המורה בהוראת תלמידים עם לקויות למידה . בתחום של למידה - - הוראה בסביבה דיגיטלית ישנם מספר מושגים מרכזיים, שבהם עשו כותבי הפרקים שימוש . כדי לבאר את המשמעות של כל אחד מן המושגים הללו, אנחנו מציגים את ההגדרות של כל אחד מהם להלן : למידה מרחוק היא מערכת הוראה או למידה המקשרת בין מורה ותלמיד אשר אינם נמצאים באותו מקום ולעיתים גם לא באותו אזור זמן . למידה מרחוק החלה במאה ה - - 19 במתן "השכלה בכתב" לתלמידים ללא נגישות למרכזי למידה מסיבות גאוגרפיות או בשל לקות . למידה מרחוק מקוונת היא למידה המקשרת בין מורה ותלמיד אשר אינם נמצאים באותו מקום ולעיתים גם לא באותו אזור זמן, כשהתהליך מתבצע בסביבה מקוונת . למידה מקוונת סינכרונית היא צורת למידה המתרחשת בסביבה מקוונת שבה ההוראה והלמידה מתרחשות באותו זמן ( לדוגמה : שיעור המתקיים בעזרת תוכנת הזום ) . למידה מקוונת א - - סינכרונית היא צורת למידה המתרחשת בסביבה מקוונת, שבה ההוראה והלמידה אינן מתרחשות באותו זמן ובאתו מקום . לדוגמה : קורס המתקיים באמצעות אתר למידה סמדר בר - טל | יצחק גילת 14

רסלינג


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help