sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:13

ו - - 22 מתבגרים ( ממוצע גיל 16 ) המאובחנים על הרצף האוטיסטי . תוצאות המחקר מעידות על אפקט גדול יותר ומשמעותי לקבוצת הניסוי שלמדה באמצעות טכנולוגיה חינוכית רובוטית בהשוואה לקבוצת הביקורת שלמדה באמצעים שכיחים ( כגון : שימוש בכסף ובחוברות עבודה ) . ממצאים איכותניים מעידים על שינוי ברמת המסוגלות העצמית, שיפור בשפה מרחבית, במוטיבציה, בגיוס משאבי קשב ובתקשורת בין אישית של הלומדים . בנוסף לכך, הממצאים מעידים על תפיסת מסוגלות לשימוש ברובוט, אוריינות דיגיטלית ויצירתיות בקרב הסטודנטים . הפרק הרביעי בשער השני נקרא : "דיאלוג בין פדגוגיה לטכנולוגיה בקורס מקוון להכשרת מורים למתמטיקה בנושא יחס ופרופורציה", ונכתב על ידי דורית כהן, ענת קלמר ובת - שבע אילני . בפרק מוצג מחקר שנעשה על תהליכי הוראה ולמידה בקורס בנושא יחס ופרופורציה, שנבנה בשילוב כלים דיגיטליים עבור סטודנטיות להוראת מתמטיקה לבית ספר יסודי . בעקבות המחקר נבנה מודל המשקף את הדיאלוג בין פדגוגיה לטכנולוגיה . המודל מתאר צמתים במהלך הקורס, שבהם המרצה מקבלת החלטות לאור שיקוף ורפלקציה על תהליכי הלמידה של הסטודנטיות . קבלת ההחלטות באה לידי ביטוי בבחירת הכלים הדיגיטליים המתאימים ודרכי שילובם בשיח המתפתח . מתוארת למידה המשלבת מבט רפלקטיבי של הסטודנטיות על פתרונותיהן, באמצעות כתיבה בבלוג וזיהוי של המרצה את מחסומי הלמידה, שמובילים אותה להוראה ישירה, סינכרונית . מודל זה אינו מוגבל להוראת מושגי היחס והפרופורציה ויכול לשמש להוראת נושאים מתחומים שונים, לאו דווקא מתמטיים . הפרק החמישי בשער השני נכתב על ידי אפרת לוצטו ודפנה פונו ונקרא : "תפקידו של בלוג אישי ככלי ללמידה משמעותית בהכשרה להוראה : אינטגרטיביות בקורס 'תלמידים עם לקויות למידה'" . הפרק מתאר מחקר שבחן קורס המתבצע בשיטה של פתח דבר 13

רסלינג


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help