sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:11

האחר בנושאים חברתיים - - תרבותיים, וסיפק למשתתפים הזדמנות לפתח כשירות בין - - תרבותית מבלי לחרוג מגבולות המבנה . ממצאי המחקר חושפים את התרומה הייחודית של קורס כזה במסגרת ההכשרה להוראה . הפרק הרביעי והאחרון בשער הראשון מרחיב את היריעה של ההתבוננות בסביבה החדשנית של ההוראה, וחושף אותנו לנקודת המבט של הורים בנוגע לדמותו של המורה הרצוי בעידן הדיגיטלי . הפרק נכתב על ידי איריס אלפי - שבתאי, ענת כורם ורחל שגיא, ונקרא : "דמות המורה האידאלי בעידן הדיגיטלי בעיני הורים יהודים וערבים : השלכות להכשרת מורים חדשה" . הפרק מציג מחקר כמותי שבו התבקשו הורים יהודים והורים ערבים להביע את עמדתם בנוגע למאפיינים ולמיומנויות של מורים טובים בעידן הנוכחי . הפרק הראשון בשער השני נכתב על ידי רוני לידור ונקרא : "יישומים טכנולוגיים בחינוך גופני - הפרדוקס, ואתגר תוכניות הכשרת סטודנטים להוראה" . המחבר לוקח אותנו לשדה בלתי מוכר בהקשר לשילוב טכנולוגיה בהוראה : שיעורי החינוך הגופני . המטרה של פרק זה היא לבחון מדוע יישומים טכנולוגיים טרם תקעו יתד בשיעורי החינוך הגופני כפי שעשו במקצועות לימוד רבים אחרים הנלמדים בבית הספר . הפרק מתאר את התופעה, המכונה על ידי מחברו "הפרדוקס הטכנולוגי" בחינוך הגופני : מצד אחד, ספרות אקדמית מבוססת ראיות מלמדת שניתן לטפח למידה בשיעורים לחינוך גופני באמצעות שימוש מושכל באמצעים דיגיטליים או טכנולוגיים . מהצד האחר, מורים כמעט ולא עושים שימוש באמצעים אלו מחשש שהטכנולוגיה תזלוג גם לשיעוריהם ותחזק דפוסים של תרבות יושבנית בקרב תלמידים . הפרק מתאר תחילה את מאפייני החינוך הגופני כמקצוע ליבה שנלמד בבתי הספר בישראל וכמה תמורות תרבותיות עדכניות של העת הזו שעל המקצוע להתמודד איתן . בהמשך אנחנו מתוודעים פתח דבר 11

רסלינג


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help