sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:9

7 . 3 . 4 . תפקיד התקשורת והרשתות החברתיות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 93 8 . 3 . 4 . הכשרה וכישורים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 98 4 . 4 . אחרי ההתמודדות : הרווח, ההפסד והמסר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 101 1 . 4 . 4 . המחיר : השפעה כלכלית, בריאותית ורווחה כללית . . . . . . . . . . . . . . . 101 2 . 4 . 4 . הערכת החוויה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 105 3 . 4 . 4 . מסר לנשים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 111 5 . מסקנות ודיון . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 117 1 . 5 . מבוא . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 117 2 . 5 . תשובה לשאלת המחקר הראשונה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 117 1 . 2 . 5 . גיל הנשים ומעמדן בחברה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 117 2 . 2 . 5 . הרקע הפוליטי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 120 3 . 5 . תשובה לשאלת המחקר השנייה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 121 1 . 3 . 5 . הערך האלקטורלי של הנשים והמודעות שלהן לתהליך הדמוקרטי . . 121 2 . 3 . 5 . הכשרה וכישורים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 123 3 . 3 . 5 . תמיכה מהמשפחה ומבחוץ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 124 4 . 3 . 5 . נשים כמודל לחיקוי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 126 5 . 3 . 5 . תפקיד התקשורת והרשתות החברתיות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 126 6 . 3 . 5 . הערכת החוויה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 128 4 . 5 . ניתוח הממצאים לפי תאוריית כוח וידע . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 128 1 . 4 . 5 . הקול המדכא . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 129 2 . 4 . 5 . הפחד מהחירות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 131

ספרי ניב


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help