sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:8

3 . 5 . 2 . תאוריית ההצטלבות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 41 4 . 5 . 2 . תאוריות של כוח וידע . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 42 3 . מערך המחקר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 47 1 . 3 . מתודולוגיה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 47 2 . 3 . כלי המחקר ושיטת הניתוח . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 49 3 . 3 . מיקום החוקרת כאוטו-אתנוגרפית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 53 4 . 3 . התרומה של אוטו-אתנוגרפיה שיתופית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 56 5 . 3 . אחריות אתית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 57 6 . 3 . אוכלוסיית המחקר וגבולות המדגם . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 57 7 . 3 . הגדרת נשות המחקר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 60 4 . ממצאים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 61 1 . 4 . מבוא . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 61 2 . 4 . לפני ההתמודדות : סביבה אישית ומשפחתית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 61 1 . 2 . 4 . היסטוריה של אקטיביזם . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 61 2 . 2 . 4 . השפעת המשפחה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 67 3 . 4 . במהלך ההתמודדות : סביבה מפלגתית, מגדרית ותקשורתית . . . . . . . . . . . . . . 71 1 . 3 . 4 . ההחלטה להתמודד . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 71 2 . 3 . 4 . הערך האלקטורלי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 76 3 . 3 . 4 . חששות לפני קבלת ההחלטה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 78 4 . 3 . 4 . תמיכת המשפחה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 81 5 . 3 . 4 . תמיכת נשים והשפעת מודלים לחיקוי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 84 6 . 3 . 4 . התהליך הדמוקרטי והמודעות למיקומן ברשימה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 89

ספרי ניב


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help