sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:יג

ת וכ ן ה ע נ י י נ י ם | יג 1 . 6 חוקים מינוריים ועיוות התפיסה הדקדוקית 176 2 . 6 הצורות השכיחות והחריגות בדקדוק הסינכרוני 177 3 . 6 יחס הבלשנים לצורות החריגות 179 7 . דקדוק ומילון, הבנה ושינון 182 פרק י : נורמות של הוראה ונורמות של לשון 1 . מבוא 183 2 . נורמות של הוראת לשון 183 3 . לשון והוראה 185 4 . נורמות הלשון 186 5 . הוראה ולְשון אֵם 190 1 . 5 הוראת לשון אֵם ולשון זרה או שנייה 192 6 . עקרונות בהוראת לשון 193 פרק יא : ידיעת לשון ומודעות לשון 195 1 . הקדמה : ידיעה, מודעות ותודעה 195 2 . ידיעת לשון 196 1 . 2 מהי ידיעת לשון ? 196 2 . 2 ידיעת הלשון הנכונה 199 3 . תודעת לשון או מודעות לשון 201 4 . הדרכים לפיתוח המודעות הלשונית 204 1 . 4 שימוש בטקסטים מיוחדים 205 2 . 4 איסוף וניתוח של חומרים מיוחדים : בדיחות, מכתמים ופרסומות 206 3 . 4 שכתוב טקסטים 206 4 . 4 תיקוני לשון 207 נספח 207 המילון, הדקדוק והספרדית היהודית פרק יב : המילון בראי הדקדוק 1 . הקדמה 211 2 . ההבדל בין הדקדוק למילון 211 3 . הבדלים בין סוגי דקדוקים ובין סוגי מילונים 213 4 . רלוונטיות הדקדוק למילון 214 5 . מצב התיאור הדקדוקי והמילוני בעברית 216

האקדמיה ללשון העברית


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help