sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:14

14 < תמיד " גבר " . סולאנס הייתה נחושה בדעתה לשים קץ לכל זה , להדק את החבל על הצוואר של סופיות " האדם / הגבר " . באשר לקשר בין סולאנס לבין " סופי האדם ", ניתן לומר כי דרידה מזהיר מפני ההיצמדות הנוקשה לדמות האדם בפילוסופיה בת זמננו ; הוא רומז על האסון הטמון בתרגום 11 ל " אדם ", בהצבת האדם האנתרופולוגי במרכז הכול " dasein " — כפי שעשו , בין היתר , אפילו אקזיסטנציאליסטים דוגמת סארטר . ואלרי רתחה מזעם . מהאגף הסגור בבית החולים 12 באותו קיץ של שנת ,1968 יורה סולאנס את חִציהבֶּלוויוּ , בסארטר . היא משווה את עצמה לז ' אן ז ' נה — סבורה שהיא עולה עליו לפחות במידת מחויבותה החברתית ככותבת — ויוצאת בקריאה נרגשת : " ז ' נה מדווח ותו לא , למרות מה שסארטר ודה – בובואר , שני נאדות נפוחים שזוכים להערכת – יתר , אומרים על ההשלכות האקזיסטנציאליסטיות של יצירתו . אני , לעומת זאת , 13 לכל הפחות אנחנו יודעים שבמוחה ניגןתועמלנית חברתית " . גם פסקול צרפתי , והוא לא צפצף את אדית פיאף . סולאנס עצמה הייתה נחושה להראות בכתביה ובפעולותיה , באמצעות כל מיני מעקפים וסטיות דקדוקיות , שההנחה של אחדות האדם היא בדיה מסוכנת . מדי פעם בפעם היא חומקת מציפויי הבדיה , כאילו שכחה , ומטרידה את עצמה בגברים ממשיים , מסוימים ) שגם הם עצמם לא היו בדיוק ממשיים ( . היו רגעים שבהם התנערה מראשי התיבות בכותרת , והכחישה שפירושם " חבורה לקיצוץ הגבר " ) SCUM - Society for Cutting Up Men ( . בהיותה לא יותר מ " כלי ספרותי " ותוספת שעבר זמנה , ההתקשטות ב " חלאה " אפשרה לכותרת לעבור לשפות אחרות בדייקנות רצחנית : Manifest der Gesellschaft

רסלינג


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help