sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:12

12 < כאשה , הצווחה שלך עלולה להיחשב כלקוחה מרפרטואר התכסיסים של המוכפפים , כמו התלונה , הנדנוד , ההצקה , הפטפוט , הקשקוש — כך תויג היסטורִית הדיבור הנשי , וכך 7 אל המרחב הזה , מתוך צורות ביטוי בלתיהמעיטו בערכו . מאושרות כמו טרוניות וקיטורים , נפתחים עוד עולמות לשוניים למחצה . לא רבים ירצו לסקור את עולמם של משחקי השפה המסורסים . כאשר מירקה את הלא – מודע ההטרו – רטורי של הסביבה החברתית שעל דרכה , מצאה עצמה ואלרי סולאנס מוגבלת על ידי השפה עצמה — על פיתוייה הפאליים ושימושיה הפוליטיים , על הישגיה המטרידים בתחומי מדעי הרוח והאמנויות — מעצם שיתוף הפעולה המערכתי הבלתי פוסק של השפה . ייתכן שהיא ניצלה את כישלון הפרפורמטיביות עד תומו בידיעה ברורה שהכישלון בלתי נמנע , והוא רק עניין של מידה . מי — מלבד איזה פסיכואנליטיקאי פה ושם — יעלה על דעתו שלא ייכשל בתחום של מבע הרה גורל ? ג ' ודית באטלר הקדישה את הספר דיבור מרוגש ) Excitable Speech ( למגוון רחב של פגיעויות לשוניות . בנקודה מסוימת היא מסבירה מה עומד בדרכם של אלו המנסים לקלוע למטרה לשונית : ” כאשר אני אומרת ’ אני מגנה אותך ’ ” , כותבת באטלר ” האין עליי להיות בעמדה אשר ממנה ייחשבו מילותיי כמחייבות ] . . . [ ואז אולי ביצעתי פעולת דיבור , אך במונחיו של אוסטין ) Austin ( , הרי זו פעולה בלתי 8 במובניםמאושרת , כושלת : ואילו את / ה נמלט / ת ללא פגע " . מסוימים סולאנס מופיעה כקורבן של הפרפורמטיביות הכושלת , כמי שחשה שאין בכוחן של המהירויות המילוליות שלה להגיע אל אף אחד באופן שיותיר חותם של ממש על מציאות החיים

רסלינג


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help