sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:6

שער שני : למידה מקצועית של מורים מתחילים פרק עשירי : תפיסת חוויית ההוראה מרחוק של מורים בשנתם הראשונה במערכת החינוך באשר למתן מענה לשונויות בתקופת הקורונה | דולי אליהו - לוי, ענת רויטר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 225 פרק אחד - עשר : ממדים רגשיים מקבילים בקרב סטודנטים ומרצה בקורס בעת משבר הקורונה - מחקר עצמי | מירית שרון . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 249 פרק שנים - עשר : "כמו להטוטן, לעבור בין כובעים 7 / 42" - הוראה ולמידה מרחוק בתקופת משבר הקורונה ותהליכי גיבוש ופיתוח של זהות מקצועית | סיגל עוזרי - רוייטברג, אורית צייכנר, תמי זייפרט . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 270 פרק שלושה - עשר : העוגן בסערה - תפקידן המתהווה של קהילות מקצועיות לומדות דיסציפלינריות כמקור לתמיכה רגשית - חברתית ולימודית | יונתן מנדלס, טלי ברגלס - שפירא . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 293 אחרית דבר : קשיים, אי - ודאות, צמיחה והתחדשות | רוני לידור, לאה קוזמינסקי, חן שכטר, טובה מיכלסקי, לילי רוסו . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 325 על העורכים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 331 על המחברים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 333

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help