sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:12

12 אביה שהם לוז תוכן מסוים שחשוב להורים . אם ההורים, או מי מהם, ירצו להמשיך ולהיפגש באופן אישי, רצוי כמובן להיענות לכך . הצוות שילווה את המשפחות צריך להיות צוות של אנשי מקצוע . אפשר גם שהמנחות והמנחים יהיו מקרב ההורים המפונים, אם הם מתאימים ומעוניינים לתרום מניסיונם ומיכולותיהם . אנשי הצוות יוכלו לקבל הדרכה בסיסית על עקרונות הגישה ויצוידו בחומרי הדרכה כתובים שעל פיהם הם יוכלו להדריך את ההורים וילדיהם . התוכנית יכולה אפוא להיות מועברת בדרכים הבאות : עבודה עצמאית של כל משפחה, תוך היעזרות בחוברת התוכנית . הנחיה במסגרת המשפחה האינטימית : במקרה זה, המנחה תנחה את ההורים כיצד להתאים את התכנים לכלל ילדיהם בגילים השונים, והם יעבדו ישירות עם ילדיהם . מפגש מסוג זה מיועד למסגרת המשפחתית ויכול לחזק אותה . הנחיה במסגרת מספר מצומצם של משפחות וילדיהן : במקרה זה, המנחה תנחה את ההורים, כל הורה יעבוד עם ילדיו, ואפשר יהיה להפעיל את הילדים יחד כקבוצה . בכל מקרה ( וכנראה זה כבר קיים ממילא ) , לצד המפגשים הפרטניים לכל משפחה, רצוי לשזור גם מפגשים של פעילויות חברתיות ויצירתיות למשפחות, שיתנו דגש על הגילים השונים של הילדים . המפגשים הללו יכולים להיות בסיס לקבוצת תמיכה ולחיזוק קשרים חברתיים .

אוריון הוצאה לאור


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help