sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:10

מסגור מחדש . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 204 דילוג על סוגיות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 205 קונצנזוס סופי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 206 משא ומתן בתום לב . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 207 פרק 10 : מוודאות, דרך אי-ידיעה ועד סקרנות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 209 ודאות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 209 יצירת מרחב של אי-ידיעה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 212 יצירת סקרנות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 217 פרק 11 : טיפוח משא ומתן דיוני . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 222 קידום כבוד הדדי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 222 הכרה במציאות לא נוחה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 225 מה שאמור להיות לעומת מה שיש . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 228 פרק 12 : המסע אל הסגירה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 230 מבוא . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 230 טקטיקות סגירה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 231 טקטיקות סגירה מהותיות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 232 טקטיקות סגירה מבוססות תהליכים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 235 טקטיקות מינוף . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 238 פעולות לשימור המשתתפים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 243 שילוב טקטיקות לסגירה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 246 פרק 13 : לקבל אחריות על העתיד . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 249 מבוא . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 249 בניית אחריות על תוצרים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 250 מספקנות לאחריות ולמחויבות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 253 מחויבות המגשר לתהליך ולתוצר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 255 סיכום . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 255 קריאה מומלצת . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 259 נספח א : מדברות עם האויב "הבוסטון גלובּ" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 261 נספח ב : כללי יסוד . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 271 תודות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 282 על המחברת . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 286

מטר הוצאה לאור בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help