sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:13

13 רשת של סטיות ( עיתונות, טלוויזיה וכולי ) בתהליך זה, התמקדנו גם ברשת האלקטרונית הדיגיטלית ( בעיקר באינטרנט ) , שבה השיח הציבורי נגיש, טעון ודינמי יותר בהשוואה לאמצעי התקשורת המסורתיים . קהל הגולשים הוא שמפעיל את הרשתות הווירטואליות ופועל בהן . ההתמקדות ברשתות אלה מאפשרת לבחון ולנתח את תגובתם של אמצעי התקשורת הדיגיטליים, האלקטרוניים, הלווייניים והגלובליים, שבחלקם הנרחב הופכים בישראל של המאה ה – 21 לתקשורת מגויסת, המשקפת תפיסות ופרשנות של מגזרים מובחנים ואקטיביים כמו גם את הלכי הרוח של קהל הצופים . קהל זה לא רק שאינו צופה מהצד במתרחש, אלא הוא גם ממלא תפקיד פרו – אקטיבי ( בלוגרים, תגובנים, מנהלי פורומים ועוד ) ומשקף באמצעות תהליכים - שהם לעתים אותנטיים, ספונטניים, בלתי מפוקחים ובלתי מתווכים ( אך גם צרים, בוטים, רגשיים וחולפים ) - את תגובתו ואת פרשנותו לסוגיות חברתיות בישראל הקשורות בין השאר במין, בהשקפות דתיות ובסוגים שונים של אלימות . הפרקים בספר יעסקו בניתוח תוכן של הנרטיב הישראלי המשתקף בתגובות החברה לסטיות ולבעיות חברתיות, ובניסוח הטענות וטענות הנגד כלפיהן בקרב קבוצות שונות בחברה . התגובות שחקרנו ממוקמות על רצף שבקצה האחד שלו עומד הניסיון ליצור פאניקה מוסרית, ובקצה השני הניסיון למזער ולהכחיש את הסטיות ואת הבעיות החברתיות . הסוגיות של סטייה חברתית יידונו בהקשר הרב – תרבותי של החברה הישראלית, שבה קבוצות בעלות נטייה מוסרית מסוימת, כגון יהודים חילונים, מזדהים עם סטיות חברתיות או מתכחשים להן באופן שונה מזה של יהודים אורתודוקסים וחרדים, למשל . טיעוניהם מנוסחים לשם חידוד זהותם העצמית וכדי לחזק את עולמם המוסרי אל מול עולמות מוסריים חלופיים .

רסלינג


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help