sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:11

פר ג מ ט י ת ב י ן ה מ ו ש ג י ם - ש י ר ו פ ז מו ן : ה צ ע ה ל ה ב ח נ ה ל ש ו נ י ת 11 . . . בָּנִׁית לָּךְ בַיִׁת וְחָּצַבְתְאוֹתוֹ בַנֵצַח אֲנִׁי נִׁשְאָּר פה לא הֶׁחְלַפְתִׁי כְּתבֶׁת וְהַחַיִׁים שֶׁלִׁי רְאִׁי סָּדוּק וּמְעֻשָּן כְּשֶׁתְחַפְשִׁי מִׁקְלָּט מִׁמָּה שֶׁאַתְאוֹהֶׁבֶׁת . אֲנִׁי אֶׁהְיֶׁה כָּּאן עַל הַגֶׁשֶׁר הַיָּשָּן חריזה ביןו,בבתיםמסורגתחריזה : חריזהשני סוגיטקסטב . הפונטיהרכיב . א חריזהנראה כי ה, ריתמוסיצירת . מעבר לבפזמוןהשורה השנייה לרביעית תוך הסבת תשומתאף אם באופן חלקי,מסייעת בהעברת המסר ובהבנייתו, רבותמתחרזותבין שורותיםפרגמטיויםטיסמנותאו הקבליםניגודלהלב שוּם דָּבָּר" : ) 153 : 2007 ; ויסברוד 68 – 59 : תשס"ד ; רשף 19 – 11 : 1993 ( שביט הַדְבָּרִׁים" ; "מִׁסְדְרוֹנוֹת שֶׁל שֶׁקֶׁט" – "אִׁמָּא מְסֻפֶׁקֶׁת" ; "וְהִׁיא אֵינֶׁנָּה" – "מִׁמֶׁנָּה . וכדומה"עַל הַגֶׁשֶׁר הַיָּשָּן" – "רְאִׁי סָּדוּק וּמְעֻשָּן" ; "קִׁרְקָּסִׁים" – "הֲכִׁי כְּמוּסִׁים 04כ-מופיעהšעיצורבנוספת היא השימוש המוגברבולטתחזרה צלילית מרכזי בשיר : ןרעיואיקוניתלהדגישנראה כי השימוש המוגבר באפעמים . עולמה החדש שלכסמל ל ( הכאוסולעומת הרעשעולם הישן ) כסמל ל ( השקט , ולמשל : חזרות רבותשבהןשורותמספרבבולט במיוחד . דבר זההאישה ) , "מֵעֵז ש תַצִׁיל מִׁי ש ת ש וּם רֶׁ ש וְאֵין", "וּם דָּבָּר מִׁמֶׁנָּה ש מַעְתִׁי ש לא ש נִׁים ש " אצלאועוד על איקוניות פונולוגית, ר ( "מָּה לְמַעְלָּה בַטְרַפֵז ש ם, ש אַתְעוֹשֶׁה ש " זנדבנק ; 8691הרשבקשר בין צליל למשמעות אצלעל ה, ו 1999 Fischer . ) 224 – ,209 28 – 26 : 2002 : פים משדה סמנטי זה רבים ומגווניםהמילים והצירו . קרקס השדה הסמנטי . ב ",אִׁשָּה מִׁגוּמִׁי", "בוֹלַעַת אֵש", "שוֹאוּ", "מִׁתְאַמֶׁנֶׁת", "מְנַהֵל קִׁרְקָּס גָּדוֹל" הכוללתובכוחם להצביע על חשיבותו להבניית המשמעות, וכדומה"טְרַפֵז" הדובר מביע בשדה סמנטי זה את מורת . ) 175 – 174 : 8102של הטקסט ( דן רנן : באמינות התהליךמפקפקרוחו מן התהליך שעברה בת זוגו לשעבר, וכן . כעולם מלאכותי וכאוטיעולם הקרקס השימוש . ) 60 – 39 : 2002ק,נזנדב ; Ullmann1979 ( מעתקים סמנטיים . ג ומוחשי יותר . יותרבאופן ציוריםדבריהמסייע להבעתבמעתקים הסמנטיים ביןמעברלמטפוריה,"מִׁסְדְרוֹנוֹת שֶׁל שֶׁקֶׁט", כדוגמתרבותמטפורותבטקסט ר שֶׁגֶׁהַ" ; , מקום מבטחיםמטפורי למקום שקטה, "רזָּנְמִׁ" ; מקומות רועשים

הקיבוץ המאוחד

אוניברסיטת תל-אביב. המכון הישראלי לפואטיקה ולסמיוטיקה ע"ש פורטר


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help