sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:14

14 יהודית וינברגר בסביבה נתונה ( 2008 Mason ) . ההיכרות עם הכלים האיכותניים תסייע למורים בהפקת תובנות, בקבלת החלטות ובפיתוח פרקטיקות חינוכיות בזיקה לערכיהם, למניעיהם ולמטרות החינוך שלהם . טיפוח כשירויות אמפתיות וחשיבה גמישה ויצירתית בשילוב יצירת דפוסים של שיתופי פעולה בקרב המורים לעתיד יסייעו להם בהתמודדות עם מציאות מורכבת ואי – ודאות, ואף יקדמו דפוסי חשיבה מועילים בתחום ההתמודדות עם מורכבות ( 2008 Kuhn ) . ברוח זו, המאמרים בספר שלפניכם עוסקים במפורש ובלא התחמקות במורכבות, בעמימות ובאי – הוודאות שמאפיינים את שדה החינוך, וזאת כדי לספק מענה פורה לבעיות ולקשיים הצפויים למורים בבואם להתמודד עם המציאות הבלתי צפויה ורבת הפנים של ההוראה . מבנה הספר הספר כולל שני שערים : השער הראשון מוקדש לנקודת מבטם של פרחי הוראה ומוריהם ומתמקד בתיאור פערים בזירת ההכשרה, ובכך מדגים את מאפייני המורכבות ואי-הוודאות של שדה החינוך ; השער השני מציע מענה מעשי להתמודדות עם מורכבויות אלו ומציג את תרומתה של המתודה האיכותנית לתהליך ההכשרה של מורים במסגרות מגוונות ובשלבים שונים של התפתחותם 3 המקצועית . 3 . יש לציין כי גם במאמרים הכלולים בשער הראשון מודגמות פרקטיקות רלוונטיות להיבט זה .

רסלינג


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help