sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:13

הדמוקרטי בכל מקצועות האזרחי ובאמצעות שילוב של השיח והומניסטיימ חיזוק החינוכ לערכימ דמוקרטיימ עיסוק בסוגיות של ערכימ דמוקרטיימשיוביל להלימוד ולאו דווקא במקצוע האזרחות . מדובר במאמצ מערכתי כתחומ דעת אחד, אלא כנושא חוצה דיסציפלינות שנלמדרק לא החינוכ לדמוקרטיה . בכלל המקצועות הנלמדימ עוגנימ לעיסוק בסוגיות רלוונטיות לאוריינות ויוצר ( 2015 כהנ, ומעובד שוב ושוב במקצועות השונימ ) שפיגל ( : 2016 ; 2015 ; כהנ, 2013 קרמניצר, ; 2006 ; אבנונ, 2005 טסלר, אזרחית בתוכניות הלימודימ השונות ) 15 המתנ"ה – העבודה השנתית תוכנית וכיעד אסטרטגי בתוכ כתוכנית חובהגילאית -הרב יישומ התוכנית  תאפשר למנהל / ת פרישה כזאת . שנתית לאורכ שנות הלימודימ בכל שכבות הגיל- רב תה בראייה ש ופרי – שנתי אשר - בית ספרית ספירלית בעלת רציונל רב תוכנית לבנות החינוכי המוסד ולצוות הספר בית . בה הוא נמצא ש הקהילה ו תואמת את רוח בית הספר, ההורימ כני הלימוד של המקצועות השונימ וכנ בפעילויות ו ערכימ ( בת על שילוב הנושאימ ) תכנימ, מיומנויות ושיח  קוריקולריות של בית הספר . - חוצ כדי , בבחינות בגרות, בדרכי הערכה חלופיות ובמדדי אקלימ במיצ"ברלוונטיימ ומובחנימשילוב נושאימ  ושא מדובר במסגרות החינוכ . ששיח דמוקרטי ואזרחי יהיה נ הצגת מורכבות הסוגיות הנדונות . אגב עיגונ התכנימ בהקשרימ של מקומ וזמנ ו אגב הלימוד ייעשה  להחזיר את מקצוע הפילוסופיה לליבת הלימודימ . – עיסוק ולימוד מעמיק של סוגיות פילוסופיות  את כל המאגמ רכז ידע וליווי ארציחיזוק המטה לחינוכ אזרחי וחיימ משותפימ במשרד החינוכ והפיכתו למ  העבודה וביצירת תוכנית ילווה ויסייע בגיבוש . גופ זההחומרימ הקיימימ במשרד החינוכ ובחברה האזרחית שיתופי פעולה בינ גופימ שונימ העוסקימ בתחומ . פדגוגיה ואקלים של חינוך לדמוקרטיה בבתי הספר . 3 העבודה הבית ספרית תשלב בינ רכיבי החינוכ האזרחי באופנ המותאמ לקהילה ולצרכימ הייחודיימ של כנית ות רכיבי ידע, אוריינות אזרחית ו דמוקרטית וחינוכ לחיימ משותפימ . – בית הספר החינוך ולצוותילגננות , למנהלים החינוך משרד ידי על מוגשת "ה המתנ . מארז תכנון, ניהול והיערכות - מתנ"ה 15 . שתית לתכנון העשייה החינוכית במוסדות החינוך ולמימוש יעדים בחינוך היסודי ובחטיבת הביניים כת 13 כניות ומקצועות לימוד ו חינוך לדמוקרטיה כנושא חוצה ת . 2 כהנ, כנית החינוכ לערכימ ) שפיגל ו שילוב היבטימ של חינוכ לדמוקרטיה ופיתוח אוריינות אזרחית גמ בת  בשיתופ הקהילה שהוא פועל בה, הנ מבחינת התכנימ והנ מבחינת , ( והירתמות מלאה של בית הספר 2015 ( . 2017 פאול בנימינ, ; 2013 קלארמנ, - מרושק שיטות החינוכ והאקלימ הבית ספרי ) מינוי רכז / ת חינוכ אזרחי בבית הספר או הגדרת אח ריות על תחומ זה במסגרת תפקיד הרכז / ת לחינוכ  ערכי בבית הספר . - חברתי הדגשת . חינוכ ערכי ומעורבות אזרחית ומעשית בקהילה לבינ ילוב בינ למידה עיונית ש אזרחות פעילה :  – ללמד על", "לעשות את"רק "לא – בבית הספר כארגונ והדגשתמ בהקשר הדמוקרטי אזרחיימ ה היבטימ ה עידוד דיאלוג פתוח, אקטיביזמ חברתי, הטמעת פדגוגיה של דילמות, סובלנות והקשבה, שיח על קונפליקטימ ועל נושאימ שנויימ במחלוקת, יצירת מעורבות רגשית להפנמת ערכימ דמוקרטיימ, מועצת וקישור ( 2017 בנימינ, - פאול ; 2016 נ, הלפרי ; 2016 שרביט, דרמוני ; 2015 כהנ,שפיגל ; 2015 תלמידימ ) ברק,

המכון הישראלי לדמוקרטיה ע"ר


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help