sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:10

המספר הבודה נרטיב ומבקש להחילו על המציאות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 135 המספר כמדען : הנחות עבודה, חקירות, הוכחות והשערות – והאמת ? . . . . 139 המספר החוקר : שימוש נרחב במכתב כאמצעי להוכחת האמת . . . . . . . . . . . . . . . 142 מספר המצרף אליו מספרי משנה כאבן בוחן לאיכויותיו כמספר מהימן . . . 147 תפיסותיו של המספר על ספרות, ספרים ומה שביניהם . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 151 ריבוי מספרים ברומן "מאוחר מדי" של צבי ינאי כאפשרות לנחמה למספר המחפש את אחיו ב"שלך, סנדרו" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 154 ריבוי מספרים ב"מאוחר מדי" : מדוע ? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 154 מנטובני וריצ'ארד : ממעגל העבודה של פרופסור רומולו בנוונוטי . . . . . . . . . . 155 אומברטה קיאריני בנוונוטי : המספרת בעמדת ההחמצה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 157 אלברטינה רומנה : מספרת המאירה על יחסיהם של רומולו ובתו . . . . . . . . . . . 158 המספר רומולו : חתרן ומפתיע . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 159 פרק חמישי "ומה מסתתר מאחורי הסיפור ? " : "אותו הים" אותו המספר ? ברומן "אותו הים" של עמוס עוז . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 161 סוגת הטקסט ברומן "אותו הים" של עמוס עוז : עושר לשוני וז'אנרי . . . . . . 161 המספר היודע כול : אינטימיות כסימבול לרוחניות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 164 המספר המתערב החורג מאפיון נורמטיבי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 168 המספר בן דמותו של המחבר המובלע ובן דמותו של הסופר עמוס עוז . . . . 168 המספר הקרנבלי : שניות וכפילות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 175 "והיה אצלנו בקיבוץ" : המספר כנציג הנרטיב של הקולקטיב ברומן "בין חברים" של עמוס עוז . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 177 המספר כחלק מן המרחב הקיבוצי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 177

הוצאת אוניברסיטת אריאל בשומרון, אריאל


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help