sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:9

המניע של המספרת למחקר על אלימות נגד נשים בשואת העם הארמני . . . . . . 82 בחירתה של המספרת במושא כתיבתה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 84 הזיקות שבין תכני הסיפור : מספרות המתכתבות זו עם זו . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 86 מותן של מספרות המשנה וההתמודדות של הגיבורה במעמדה הבלעדי כמספרת . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 89 הגיבורה הנבנית כמספרת בזיקה לדמות נשית פרגמטית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 92 מספרת וחוקרת עצמאית כייצוג של הנשים הכנועות שעליהן חקרה . . . . . . . . 96 מספרת בת ההווה המבקשת לעשות צדק פואטי למספרות בנות העבר . . . . . 97 המספרת בת קולה של המחברת המובלעת ושל הסופרת אורה אחימאיר . . . . 100 פרק שלישי "מסתיר את סודו על שבעה מנעולים" : עולמו של האומן כאמצעי של המספר להבעת עמדות על פי הרומנים "פתאום אהבה" ו"כל אשר אהבתי" של אהרון אפלפלד . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 103 עולמו הפנימי של דמות האומן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 103 הרקע הביוגרפי של האומן כחלק מעצב של עולמו האומנותי . . . . . . . . . . . . . . . . 106 זיקות מהותיות בין האומן לבין דמויות בתא המשפחתי שלו . . . . . . . . . . . . . . . . . 109 יחסי הגומלין בין האומן לדמות הנלווית אליו . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 113 האהבה ככוח המזין את חיי היצירה של האומן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 119 יחסו של האומן לדת וליהדות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 120 סדר יומו של האומן ותפיסותיו האומנותיות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 129 פרק רביעי שניים אוחזין : הזיקות שבין המספר למושא כתיבתו ב"שלך, סנדרו" ו"מאוחר מדי" של צבי ינאי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 135

הוצאת אוניברסיטת אריאל בשומרון, אריאל


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help