sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:8

שימוש בהרמזים ובציטוטים מן המקורות בתיאום כוונות כתימוכין לכתיבה של הודיה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 51 ברכות הודיה של המספר על דרכו במלחמה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 52 מוטיב הלבנה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 55 המספר וסיפורו : סיפורם של חבריו ? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 58 פרק שני "האם הסיפור שאני עומדת לספר הוא סיפורי האישי ? " : הליכה מהסיפור האישי לסיפור התיעודי ההיסטורי ב"כלה" של אורה אחימאיר . . . . . . . . . . . . . 63 זיקות בין סיפור המסגרת לסיפור הפנים ברומן "כלה" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 63 מספרת הדבקה בחיפוש אחר פרטים מעברה של אימה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 67 הסיפור ב"כלה" כמסע אישי של המספרת . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 69 הסיפור "כלה" כחלק מסיפור מורשתו של עם . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 71 אמצעים לביסוס מאפיין המהימנות של המספרת ברומן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 72 תרומת שמו של הרומן למאפיין המהימנות של המספרת . . . . . . . . . . . . . . . . . . 72 שימוש בסגנון בעל אופי של השערה וניסוח זהיר לחיזוק אפיון המהימנות של המספרת . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 73 ציון מפורש של מקורות המידע לכתיבת הסיפור על אימה של המספרת . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 74 "ספרי, לי, ביקשתי" : המספרת המוליכה את קולן של הדמויות הנשיות ב"אררטים" של אורה אחימאיר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 76 הצגת אירוע היסטורי כאמצעי עיצוב של המספרת להעברת מסרים במרחב ההווה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 76 דור לדור יביע חקר : המספרת הפונה למספרות משנה כתשתית לחקר מדעי ולהעצמה אישית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 80

הוצאת אוניברסיטת אריאל בשומרון, אריאל


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help