sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:14

נועם : המספר בעל העמדה האמפתית כלפי האחר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 299 זורה חאן נסיכה : זרות המאירה על דמותו של נג'יב . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 303 עמדותיהם של המספרים על התמורה בעמדתם של הבדואים כלפי מדינת ישראל . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 305 הנגב כמפלט למצוקות אנוש ברומן "סערה היא מקום רגוע בשבילנו" של צור שיזף . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 308 כותרת הרומן כרמז לסבך בעלילה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 308 המספר כבודה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 309 זהותו של הגיבור ברומן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 310 מספר תועלתן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 312 הדמויות ב"סערה היא מקום רגוע בשבילנו" לעומת הדמויות ב"האיש המאושר" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 313 שימוש בריבוי מספרים ברומנים של שיזף : מדוע ? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 315 פרק תשיעי המספרת המתעדת והמספרת הבודה ב"רקמות" ו"אל לאה" של עמיה ליבליך . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 317 "רקמות" ו"אל לאה" : בין בדיון לאמינות המספרת . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 317 המספרת כחוקרת בת דמותה של עמיה ליבליך חוקרת הפסיכולוגיה ברומן "רקמות" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 319 הזיקות שבין המספרת למושא כתיבתה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 324 כתיבה ובחירת נושא הכתיבה כדרך תרפויטית לטיפול במצוקות האישיות של המספרת הכותבת . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 329 השתיקה כגשר המחבר בין המספרת לדבורה בארון המספרת - מדובבת . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 333

הוצאת אוניברסיטת אריאל בשומרון, אריאל


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help