sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:12

היתה אז בת חמש ומאיה בת שלוש . הם הגישו בקשה לגירושים בינואר 1972 . האריס כתבה באוטוביוגרפיה שלה : " אילו היו מבוגרים מעט יותר , בוגרים רגשית מעט יותר , אולי הנישואים היו מחזיקים מעמד . אבל הם היו צעירים כל כך . אבי היה החבר הראשון של אמי " . במאמר מ - 2018 הביע דונלד האריס צער על כך שהקשר הקרוב עם קמלה ומאיה " נקטע בפתאומיות " אחרי מאבק משמורת מר . הוא האשים בפרטי הסדר המשמורת את " ההנחה השגויה של מדינת קליפורניה שאבות אינם מסוגלים להתמודד עם הורות ) בעיקר במקרה של האב הזה , ' כושי מהאיים ' ( " ) " סטריאוטיפ של יאנקים ", שלפיו אב כזה " עלול אולי לאכול את הילדים שלו לארוחת בוקר ! " ( . הוא כתב , " אף על פי כן , עמדתי על שלי ולא ויתרתי על אהבתי לבנותי " . בהסדר הגירושים הסופי , מ - 23 ביולי ,1973 נכתב כי שימאלה מקבלת את המשמורת הפיזית , אבל דונלד רשאי שהבנות יהיו אצלו בכל סוף שבוע שני ולמשך 60 ימים בקיץ . הוא כתב שהביא את בנותיו לג ' מייקה כדי לפגוש קרובי משפחה ולהראות להן את העולם שהכיר בילדותו : " ניסיתי להעביר את המסר הזה במונחים מוחשיים מאוד , דרך ביקורים תדירים בג ' מייקה והשתתפות בחיים שם , על כל העושר והמורכבות שבהם . " כמובן ", כתב האריס , " בשנים הבאות , כאשר היו בוגרות יותר ויכלו להבין , ניסיתי גם להסביר להן את הסתירות של החיים הכלכליים והחברתיים במדינה ' ענייה ', כמו הניגוד הבולט בין עוני קיצוני לעושר קיצוני , בזמן שעבדתי עם ממשלת ג ' מייקה כדי לתקן את התנאים האלה " . למרות כל ניסיונותיו , נראה שהשיעורים שאמה של האריס לימדה אותה הוטמעו בה יותר . האריס משלבת התייחסויות לאמה לאורך כל האוטוביוגרפיה שלה , ואילו את אביה היא מזכירה בערך בעשרה עמודים . " אבא שלי איש טוב , אבל אנחנו לא קרובים ", סיפרה בריאיון ב - 2003 . בביוגרפיה הרשמית שלה באתר פרקליטות מדינת קליפורניה , האריס מתארת את עצמה כך : " בתה של ד " ר שימאלה גופלן , מומחית טמילית לסרטן השד שעברה לארצות הברית מצ ' נאי שבהודו כדי ללמוד לתואר שני באוניברסיטת ברקלי בקליפורניה " . בביוגרפיה הזאת אין רמז לאביה . 12  קמלה האריס — בדרך שלה

משכל (ידעות  ספרים)


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help