sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:11

גופלן והאריס נישאו ב - ,1963 שנה אחרי שג ' מייקה קיבלה את עצמאותה מבריטניה . בהודעה על נישואיהם בעיתון " קינגסטון גלינר " ב - 1 בנובמבר 1963 דווח ששניהם לומדים לדוקטורט . קמלה דֵוִוי נולדה ב - ,1964 ואחותה מאיה לקשמי שנתיים אחריה . דווי היא האלה הגדולה במיתולוגיה ההינדית . לקשמי היא אלת הלוטוס של העושר , השפע והמזל . שימאלה סיפרה ל " לוס אנג ' לס טיימס " ב - 2004 שנתנה לבנותיה שמות הלקוחים מהמיתולוגיה ההודית במטרה לשמר את זהותן התרבותית ואמרה , " תרבות הסוגדת לאלות יוצרת נשים חזקות " . מאמצע שנות ה - 60 ועד סוף העשור היו שני ההורים פעילים בתנועת זכויות האזרח . האריס אומרת שלקחו אותה להפגנות בעגלה . יש אנקדוטה משפחתית שהיא נוהגת לספר : פעם היא בכתה בעגלה , ואמה שאלה אותה מה היא רוצה . הפעוטה ענתה , " חו - פש ! " כמו אקדמאים רבים , גם דונלד האריס היה נווד בצעירותו , עבר מברקלי לאוניברסיטת אילינוי באורבנה - שמפיין , ומשם לאוניברסיטת נורתווסטרן , לאוניברסיטת ויסקונסין ובחזרה לאזור המפרץ ולסטנפורד ב - 1972 . עיתון הסטודנטים " סטנפורד דיילי " אפיין את הפילוסופיה הכלכלית שלו כמרקסיסטית . בין שזה היה נכון ובין שלא , היא לא היתה קלאסית . משום כך משרתו היתה תמיד בסכנה . ב - ,1974 לקראת סיום תפקידו כפרופסור אורח , היו בין הפרופסורים לכלכלה בסטנפורד כאלה שלא רצו להמליץ עליו למשרה קבועה . איחוד הכלכלה הפוליטית הרדיקלית התערב לטובתו של האריס , והנושא נידון ב " סטנפורד דיילי " . סטודנטים יזמו עצומה שעליה חתמו יותר מ - 250 איש בתביעה שהפקולטה לכלכלה תביע " מחויבות רשמית " לכלכלה מרקסיסטית , תעסיק צוות של שלושה חוקרים בתחום , שיהיו חברי פקולטה , ותמליץ על האריס למשרה מלאה במסלול לקביעות . דונלד האריס כתב שלא היו לו " רצון עז או תשוקה להישאר " בסטנפורד . אבל הוא נשכר בסופו של דבר והיה לכלכלן השחור הראשון שזכה לקביעות בפקולטה לכלכלה של סטנפורד . הוא נשאר באוניברסיטה עד ,1998 אז פרש מהוראה . האריס עדיין מחזיק במעמד של פרופסור אמריטוס . בני הזוג נפרדו ב - ,1969 כשדונלד לימד באוניברסיטת ויסקונסין . קמלה הבת של שימאלה  11

משכל (ידעות  ספרים)


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help