sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:6

7 | החינוך האסתטי למימוש עקרונות המוסר : שילר וקאנט . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 139 מבוא . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 139 קאנט : אנלוגיה וסמל . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 145 קאנט : האנלוגיה בין יופי למוסר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 150 קאנט : אפשרות של חינוך אסתטי למען המוסר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 155 היחס של שילר לתורת המוסר של קאנט . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 157 שילר : כישלון המהפכה הצרפתית לכונן חברה מוסרית ומדינה חופשית . . . . . . 160 החינוך האסתטי למען מימוש המוסר והחירות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 162 שילר : ביקורת על תפישה אינדוקטרינרית של חינוך אסתטי למען המוסר . . . . . . . . . 166 על התזה השנייה – ההוויה האסתטית כהוויה מוסרית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 177 8 | תרבות של שקר : על כימות האיכויות והערכים בחינוך . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 183 היסוד החברתי לרמאות בבתי - הספר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 183 על כימות הערכים והיחסים האנושיים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 185 לביקורת הבורגנות הרכושנית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 190 הניסיון לתיקון החברה באמצעות החינוך – בעיית הנחת - המבוקש . . . . . . . . . . . . . . 195 על הצביעות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 200 9 | על חינוך לעצמאות ועצמאות החינוך – החינוך לנאורות לפי תאודור אדורנו . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 203 10 | סוף דבר – הערות אחדות באשר לרשות חינוך עצמאית ובאשר לתקווה . . . . . 215 רעיון חלוקת רשויות המדינה והפרדתן היחסית זו מזו . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 217 רשות חינוך עצמאית ; פינלנד כדוגמה למערכת חינוך אוטונומית . . . . . . . . . . . . . . . . 220 על התקווה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 223 ביביליוגרפיה - ספרות מצוטטת ומאוזכרת . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 227 מפתח השמות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 237

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help