sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:12

ואף פעם לא לנדב שום מידע למעט מה שנשאל עליו . באותה שנה הגיע הילד לתוצאה של 48 נקודות, בפער של 11 נקודות מהבא אחריו, במסלול גולף של תשע גומות בקליפורניה . כשהיה הילד בן ארבע, נהג אביו להוריד אותו מדי פעם בתשע בבוקר במסלול גולף ולאסוף אותו כעבור שמונה שעות . לעתים היה בידי הילד כסף שהרוויח ממי שהיה טיפש מספיק לפקפק בו . בגיל שמונה ניצח הבן את אביו לראשונה . זה לא הפריע לאב, כי הוא היה משוכנע שהילד כישרוני באופן יוצא דופן, וכי הוא עצמו ערוך לסייע לו באופן ייחודי . גם הוא היה ספורטאי יוצא מן הכלל, והוא הצליח נגד כל הסיכויים . בקולג' שיחק האב בייסבול והיה השחקן השחור היחיד בכל האזור . הוא הבין בני אדם והבין משמעת ; הוא היה בוגר לימודי סוציולוגיה ושירת בווייטנאם ביחידת העילית "הכומתות הירוקות", ומאוחר יותר לימד צוערי קצונה לוחמה 3 הוא ידע שלא היה האבא הכי טוב לשלושת ילדיו מנישואיופסיכולוגית . הקודמים, אבל עכשיו הבין כי ניתנה בידיו הזדמנות שנייה, הזדמנות לתקן עם הילד הרביעי . והכול התקדם על פי התוכנית . כשהגיע הילד לאוניברסיטת סטנפורד הוא כבר היה מפורסם, ועד מהרה החל אביו לדבר בכל מקום על חשיבותו הרבה . הוא התעקש כי לבן שלו תהיה השפעה גדולה יותר מלנלסון מנדלה, גאנדי או הבודהה . "יש לו יותר מעריצים מלכל 4 "הוא הגשר בין מזרח למערב . אין שום גבול כי הוא מקבל אחד מהם", אמר . הנחיה מלמעלה . אני לא יודע לאן זה יתפתח . אבל הוא הנבחר" . ■ ■ ■ גם את הסיפור השני אתם מכירים, מן הסתם . ייתכן שבהתחלה לא תזהו אותו . אמו היתה מאמנת, אבל מעולם לא אימנה אותו . כשלמד ללכת, נהג לבעוט בכדור . כשהיה ילד, שיחק עם אביו סקווש בימי ראשון . הוא התנסה בסקי, בהיאבקות, בשחייה ובסקטבורד, שיחק כדורסל, כדור יד, טניס, טניס שולחן, בדמינטון מעל גדר השכנים וכדורגל בבית הספר . בהמשך יציין לטובה את מגוון ענפי הספורט שבהם עסק כדבר שעזר לו לפתח אתלטיות ותיאום עין ‑ יד . הוא גילה שלא חשוב במיוחד מהו ענף הספורט שבו עסק, כל עוד היה בו כדור . "תמיד עניין אותי יותר אם היה שם כדור", הוא נזכר לימים . הוא היה ילד 12  מולטי טאלנט

משכל (ידעות  ספרים)


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help