sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:11

מ ט ר י קס 11 של פיטר וויר המופע של טרומן העדכנית ביותר לכך הוא ) , עם ג'ים קארי המגלם דמות של פקיד החי בעיירה 1998 ( הקטנה, המגלה בהדרגה את האמת, כלומר שהוא הגיבור שעות ביממה : עיר 24 במופע טלוויזיוני מתמיד המשודר תנק, עם מצלמות העוקבובנויה בסט של אולפן עמגוריו אחריו באופן מתמיד . מושג "הספֶרה" של סלוטרדייק מוגשם כאן פשוטו כמשמעו בדמות כיפת ) Sloterdijk ( מתכת ענקית העוטפת ומבודדת את העיר כולה . אפשר שהשוט האחרון הזה של המופע של טרומן נראה כמפעיל אולוגיהפריצה מאיחויו האידיאת החוויה המשחררת של גר אל מחוצה לו, אל מה שהנו בלתי נראהשל העולם המסו מתוך הפְּנים האידיאולוגי . יחד עם זאת, מה אם דווקא ההתרה "המשמחת" הזאת של הסרט ( בל נשכח את תשואותיהם של המיליונים ברחבי העולם המריעים לו ורץבצפותם בדקות האחרונות של המופע ) , כשהגיבור פ – כפי שאנו מודרכים להאמין – במהרההחוצה כדי לחבור אל אהבתו האמיתית ( כך ששוב מתקבלת אצלנו נוסחת ההפקה של הזוג ! ) , היא היא האידיאולוגיה בטהרתה ? הייתכן שהאידיאולוגיה טמונה בעצם האמונה שמחוץ להסגר של היקום הסופי יש איזושהי "מציאות אמיתית" 2 שצריך להיכנס אליה ? מופע גורם מכריע הוא העובדה שמה שמאפשר לגיבור ב . 2 לעולמו הנתון למניפולציה ולצאתלראות מבעד טרומן של ממנו הוא מעורבותו הבלתי צפויה של אביו . יש שתי ביולוגי בפועל - דמויות אבהיות בסרט : האב הסימבולי

רסלינג


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help