sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:9

מ ט ר י קס 9 גלובלי * של עולמנו רק תעתוע המיוצג על ידי שכל המגולם ברשת האינטרנט . שורשיו של הרצף הזה מגיעים בדיוק עלחוזר מטריקס של אפלטון . האין ה פוליטיאה עד ל ילים בתור אסירים,של המערה : בני אדם רגהמערך של מ הרתוקים לכיסאותיהם ומוכרחים לצפות בחזיון הצללים המציאות ? ההבדל - של מה שהם מחשיבים בטעות כ החשוב, כמובן, הוא שכאשר כמה אנשים בורחים מן המלכוד של המערה ויוצאים אל מעל לפני האדמה, מה המואריםעוד פני השטח הבוהקיםשהם מוצאים שם אינו כי אם את "מדבר – הטוב העליון – בקרני השמש הממשות" השומם . ניגוד המפתח כאן הוא זה שבין מטריקס אסכולת פרנקפורט ללאקאן : האם עלינו לעשות ל היסטוריפיקציה אל תוך המטפורה של ההון אשר השתלט נועל התרבות ועל הסובייקטיביות, או האם מדובר בחפצו לופה זו ממשככזה ? ואולם, מה אם חשל הסדר הסימבולי הנה שקרית ? מה אם אופיו הווירטואלי של הסדר הסימבולי "ככזה" הנו עצם התנאי של ההיסטוריוּת . מקבילה מדויקת בעברית, תורגמה לה, שאין mind המילה  כאן על פי רוב כ"שכל" או כ"מחשבה" .

רסלינג


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help