sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:8

ס ל ב ו י ז ' י ז ' ק 8 לקטואליתהבין את המשיכה האינטיחד עם זאת, קל ל הוא מטריקס : האם אין פירוש הדבר כי ה מטריקס הזאת אל ה אחד הסרטים הפועלים בדומה למבחן רורשך, המניע את תהליך הזיהוי, שהפך לאוניברסלי, בדומה לציור שהפך כבר לשם דבר, של אלוהים אשר נראה כי הוא תמיד נועץ כך שכל – בך את מבטו, מכל זווית שתתבונן בו מעשה ? חברייתזהה את עצמה בו לאוריינטציה הלאקאניאנים אומרים לי שברור שהיוצרים קראו לאקאן ; את התגלמותה מטריקס מצדדי אסכולת פרנקפורט רואים ב של חרושת התרבות באקסטרפולציה, את הסובסטנציה מחופצנת ( של ההון ) המשתלטת - החברתית המנוכרת ים ממש,לה בתוך חיינו הפנימיבאורח ישיר, הקונה לה נח כמקור האנרגיה שלה ; אנשי העידן החדשומשתמשת בנו רואים במקורותיהן של הספקולציות באשר לשאלת טבעו ) . אל תחשוב מה הם עושים או למה הם automatons ( עושים . המחשב אומר להם מה לעשות והם עושים את זה" . "הבנאליות של הרוע" . ההתייחסות היומרנית הזאת – ט מחמיצה לחלוטין את הנקודה : אנשים השקועיםלארנד במציאות המדומה של המטריקס נמצאים בעמדה שונה לגמרי, כמעט מנוגדת, לזו של מבצעי הפקודות בשואה . צעד נבון נוסף של היוצרים היה להשמיט את כל ההתייחסויות המובנות מאליהן יתר על המידה של תחמק הטכניקות המזרחיות לריקון הנפש כדרך לה משליטתו של המטריקס : "עליך ללמוד להרפות מן הכעס הזה . אתה חייב לרוקן את עצמך כדי לשחרר את המחשבה שלך" .

רסלינג


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help