sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:10

10 רות מרקוס של המילה, הן כמראה עיניים ( spectacle ) והן כחיזיון ( vision ) . לכן בכל פעם שאשתמש במילה "מיתוס" כוונתי לא רק לסיפור, אלא גם לחיזיון, הן לשחזורו בטקס הפולחני והן לדימוי החזותי של השחזור . רולאן בארת, במאמרו "המיתוס היום", טען כי המיתוס הוא דיבור, אך מייד סייג והסביר שאין זה כל דיבור, 2 ואחראלא "המיתוס הוא אופן של מתן משמעות, הוא צורה", כך כתב ש"מדובר בדימוי זה, שנועד להעביר משמעות זו" וכן ש"הדימוי ללא ספק פסקני יותר מהכתיבה, הוא כופה את 3 לכן, בגלל כוחומשמעותו בבת אחת, בלא ניתוח ובלא פיזור" . של הדימוי החזותי, אני טוענת שהחיזיון הוא חלק חשוב בהחייאה של המיתוס . [ 1 ] פול גוגן, חזיון הדרשה, 1888 2 . רולאן בארת, מיתולוגיות , תרגום : עידו בסוק, תל אביב : הוצאת בבל, ,1998 עמ' 235 . 3 . שם, עמ' 237 . יש לציין שבארת הוסיף והסביר שאין בכך הבדל בסיסי, כי הדימוי הופך לכתיבה מהרגע שבו הוא נושא משמעות .

רסלינג


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help