sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:6

6 | עיון ומחקר בחינוך מתמטי בגיל הרך פרק 10 : מה דומה, מה שונה – גננות מיישמות ומנתחות מטלות הערכה מתמטיות | דינה תירוש, פסיה צמיר, רותי ברקאי, אסתר לוינסון . . . . . . . . . . . . . . . . . 214 שער חמישי : הכשרת גננות, מורים ופרחי הוראה פרק 11 : מנחות למתמטיקה, גננות ומה שביניהן – פיתוח ידע מתמטי ודידקטי של גננות באמצעות שיתופי פעולה בינן לבין המנחות | דינה חסידוב, בת שבע אילני . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 237 פרק 12 : חקירת ידע תוכן מתמטי וידע פדגוגי - תוכני של סטודנטים הלומדים במסלול להוראת הגיל הרך במכללה לדוברי ערבית | ג׳והינה עוואדה - שחברי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 261 על הכותבים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 287 תיאור הציורים שבשער הספר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 295

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help