sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:8

פרק תשיעי — ערכים ואלימות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 95 פרק עשירי — בני גיל ואלימות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 99 פרק אחד-עשר — גורמים אישיים הקשורים לאלימות ילדים ובני נוער . 101 פרק שנים-עשר — אקלים בית הספר ואלימות . . . . . . . . . . . . . . . 109 פרק שלושה-עשר — מערכות יחסים בבית הספר ואלימות . . . . . . . 113 פרק ארבעה-עשר — שיתוף פעולה הורים — בית ספר ומעורבות הורים בחינוך . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 115 פרק חמישה-עשר — תפקיד מנהל בית הספר במעורבות הורים ובאקלים בית הספר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 125 שער רביעי — מקומו של בית הספר כמחולל שינוי חברתי — מעורבותו של המנהל 129 פרק ראשון — איך תורמות בניית חזון וחשיבה עתידית לתלמידים בטווח הקצר והארוך ? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 135 פרק שני — אוריינטציית עתיד — מתבגרים ערבים . . . . . . . . . . . . 143 פרק שלישי — תוכנית התערבות ליצירת חזון בקרב מתבגרים . . . . 147 מילים לסיכום 157 נספח 159 ביבליוגרפיה 161

פרדס הוצאה לאור בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help