sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:14

14 חינוך במיטבו על תרומתם לעבודה בקבוצות . רוברט רות'מן סייע בחילוץ נתונים מעבודתם לניתוח ההשוואתי . אנו רוצים להודות גם למומחי החינוך הרבים שדיברנו עימם . נזכיר במיוחד את הסגל באוניברסיטאות וולונגונג, מלבורן וסידני ובאוניברסיטת לה טרוב ; אוניברסיטאות שנגחאי ואיסט צ'יינה נורמל ; אוניברסיטת הלסינקי ; האוניברסיטאות של אלברטה, בריטיש קולומביה, קלגרי ואונטריו ; והמכון הלאומי לחינוך באוניברסיטה הטכנית נניאנג . אנחנו מודים לקובעי המדיניות הרבים שתרמו לנו מזמנם בפרויקט זה . עבודה זו לא הייתה אפשרית ללא שיתוף פעולה של משרדי החינוך, ארגוני המורים וסוכנויות ממשלה ורגולציה אחרות בכל מדינה . תודתנו נתונה לפקידים הבכירים הרבים שסיפקו לנו מידע חשוב על רפורמות מבחינת הקשר ומטרות, ואנו אסירי תודה על הזמן שהשקיעו והתובנות שחלקו בנדיבות . תודה מיוחדת שלוחה לכל בתי הספר, המנהלים והמנהלות, המורות, המורים, הצוות, התלמידות והתלמידים, שפתחו לנו דלתות בנדיבות רבה, נתנו לנו מידע וחומרים והרשו לנו להיכנס לכיתות ולצפות . אנחנו רוצים להודות במיוחד לצוות ולתלמידים בבתי הספר הבאים : תיכון ״אנגדין״, בתי הספר היסודיים ״קנלי וייל״, ״הומבוש וסט״, ״פוטסקריי נורת'״, ״וילמוט פארק״ ו״רוזנה גולף לינקס״ באוסטרליה ; בתי הספר ״מיליפורו״, ״לנגינקוסקי״, ״פויקילאקסו״, ״קואולומסטארי״, ו״ויקי״ להכשרת מורים בפינלנד ; בשנגחאי : בתי הספר היסודיים ״דרך ג'יאנג סו 5״, ״פואו ג'יאנג 2 ״, ו״קילון״, חטיבת הביניים הניסויית ״קיבאו״ ; ובסינגפור : תיכון ״קראנג׳י״ ובית הספר לבנות ״ראפלס״ . עבודה זו הרוויחה מכל אלה שתרמו מזמנם, מִרצם וממומחיותם למחקר זה . כל טעות או השמטה הן באחריותנו הבלעדית .

מכון ברנקו וייס לטיפוח החשיבה

כנרת, זמורה דביר בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help