sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:9

081הצילומים הדיגיטליים והאלבומים ) כמעט ( כמו פעם  481מוזיקה ותקליטים 189 ויניל וחזרת תקליטי ה  192 קהלים ורצונותיהם  002הערות פרק חמישי : לגעת במסך : הספק ויעילות 502עם זרזיף פוסט-דיגיטלי 702הופעת הטלפון הסלולרי, מסך המגע והסמרטפון 209 הסמרטפון, מסך המגע והשילוב המהפכני ביניהם  212 כיווני- כיווני לדו-ממגע חד 213 מגע בתהליך הקנייה 214 האם צריך לגעת ממש כדי לרצות לקנות ?  – מגע במציאות המדומה 218 האם ניתן לבטל את תחושת קיום המסך ? 222חוויית המציאות המדומה : ראייה ומגע 226 האתגר : הפיכתה של המציאות המדומה לעניין "בנאלי" 922הקושי לפתח את חוויית המגע במציאות המדומה  032הערות 233 במה נגענו כאן : אחרית דבר אנו רוצים לגעת ישירות במסר כדי לחוש 235 את יציבותו של העולם הסובב אותנו 241 דומה לשונה ובין טוב לרעאנחנו רוצים להבחין בין 244 לרגעים ולחפצים חד-פעמיים בחיינואנו זקוקים געגועים לימים של יציבות – ימי הקורונה 245 ובעלות מובחנת על המידע 642הערות 742ביבליוגרפיה 672מפתח שמות

כרמל


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help