sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:14

חוכמת השוליים 14 המודל מדגים באמצעות תיאור מקרה כיצד גישה אינטגרטיבית באוריינטציה פמיניסטית הצליחה לשחרר חוויות טראומטיות המאוחסנות בגוף ובנפש . בפרק השביעי ד"ר מירב רבינוביץ מתארת טיפול דינמי‑‑פרדוקסלי עם אישה שסובלת מתלישת שערות קומפולסיבית . הפרק ממחיש איך החוכמה המצטברת של גישות טיפול שונות מאפשרת להקשיב מפרספקטיבות שונות לקולות מודרים ולתפור למטופלת חליפה מותאמת אישית אשר מסייעת לה לפרום השתקות ופיצולים . בפרק השמיני מציגות גב' אלינה בן דוד וגב' רחל אברמוביץ מודל לטיפול באישה עם מוגבלות שכלית שעברה תקיפה מינית . תיאור המקרה מדגים כיצד אסטרטגיות פמיניסטיות הלקוחות מה"מודל להעצמה אישית" של ג'ודית וורל ( 2001 , Worrell ) מקדמות תחושת שליטה והתמודדות מיטיבה בסיטואציות חברתיות . בפרק התשיעי גב' נטע מגן מציעה מודל התפתחותי להתבוננות בחוויותיהם של ילדים טרנסג'נדרים מנקודת מבט פמיניסטית‑‑ביקורתית אשר קוראת תיגר על התפיסות המקובלות בנוגע להגדרה של מיניות ומגדר . בפרק העשירי ד"ר מירב רבינוביץ מתארת מודל לעבודה פמיניסטית עם דפוסי העברה . המודל מאתגר את העקרונות הדינמיים המסורתיים, מרחיב את מושג ההעברה ומציע מודל לעבודה קרובת חוויה עם דפוסים לא מודעים . שער רביעי ( עבודה קבוצתית ) : בפרק האחד‑‑עשר גב' יעל שוייצר מתארת גישה לטיפול קבוצתי עם נשים בסין, המשלבת מיינדפולנס ותנועה עם גישה פמיניסטית . המודל מבקש להעצים את האישה במישורים האישי, החברתי, הנפשי והגופני . בפרק השנים‑‑עשר מציע ד"ר מני מלכה כלי להתערבות קבוצתית עם ילדים שהיו חשופים לאלימות במשפחה . הכלי נועד לעודד את הילדים לעבד את החשיפה לאלימות תוך שימוש חווייתי בסיפור וציור . ההתערבות משלבת כלים פסיכו‑‑חינוכיים באוריינטציה פמיניסטית המדגישה תפקידי מין ויחסי מגדר . בפרק

רסלינג


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help