sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:11

11 הקדמה מובן שרק מעטים מתייחסים אליהם כאל נכונים באופן אוניברסלי, אבל אנסה להראות כיצד לעקרונות כאלה יש השפעה עצומה, לפעמים באופנים חמקמקים . בנוסף, אנסה להראות כיצד השפעה זו יכולה להיות הרסנית מבחינה חינוכית . העניין העיקרי שלי יהיה להראות שמדובר בעקרונות למידה שנוסחו במידה רבה ללא התייחסות לדמיונם של ילדים . כאשר נביא בחשבון את דמיונם של הילדים, במיוחד כפי שהוא ניכר בסיפורי פנטזיה, נוכל לראות בבירור חלק מהליקויים של עקרונות אלה, ולנסח לעצמנו עקרונות הולמים ומעשיים יותר . מאחר שהמודל מתבסס בעיקר על צורת הסיפור, בפרק השני אדון בסיפורים בפירוט . כמבוא למודל אתאר כמה מהיבטי הסיפורים . אתמקד רק בכמה היבטים — אלה החיוניים לכוחם של סיפורים לרתק ילדים . לאור זאת ייבחנו הליקויים של מודל : המטרות — תוכן — שיטות — הערכה . בפרק השלישי אציג את המודל החלופי שלי לתכנון ההוראה . המודל הבסיסי הוא קומפקטי למדי, ומעוצב

מכון ברנקו וייס לטיפוח החשיבה

כנרת, זמורה דביר בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help