sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:9

9 הקדמה להשיג בו אחיזה ברורה . כתוצאה מכך, תיאוריות הלמידה השולטות, שהשפיעו עמוקות על החינוך וסייעו ליצור את המודל ואת העקרונות השולטים שהוזכרו לעיל, כמעט שלא התייחסו כלל לדמיון . אם כך, התמקדות עקיבה של ספר זה תהיה בתחומי הפעילות האינטלקטואלית של ילדים שבהם אנו יכולים לראות את הדמיון בעבודה או במשחק . אתמקד במיוחד בסיפורי ילדים, בעיקר סיפורי פנטזיה . על ידי הצבת הפעילות האינטלקטואלית הדמיונית בחזית, אנסה לתקן חוסר איזון בהשקפתנו הכללית על הילד כלומד . איזה סוג של חלופה מוצע כאן ? זהו מודל לתכנון הוראה המעודד אותנו לראות שיעורים או יחידות כסיפורים טובים שיש לספרם, ולא כמערכי מטרות שיש להשיג . זוהי גישה אורגנית המציבה את המשמעות במרכז הבמה ; גישה הנשענת על עקרונות הולמים יותר של למידה ; עקרונות העושים שימוש בדמיונם של הילדים ומגרים אותו . ספר זה בנוי סביב מודל תכנון חדש להוראה ; מודל העוסק בעיקר בלהעניק לילדים גישה למשמעות עשירה ומעורבות בה .

מכון ברנקו וייס לטיפוח החשיבה

כנרת, זמורה דביר בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help