sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:14

14 גילית הורויץ ( ב ) התפתחותה של המשגת O-ה ; ( ג ) המשגת O-ה : ה"לא-ידוע" שמתגלה בתופעותיו . דרשה ,5 "התמקמות חדשה - פסיכואנליזה במרחב O-ה ", עוסקת בפסקאות 3 - 6 בטקסט של ביון . דרשה ,6 "היות O ", עוסקת בפסקאות 6 - 11 בטקסט . דרשה ,7 "בכורסה הפסיכואנליטית", עוסקת בנפרד בהיבטים הקליניים וביישומים הפסיכואנליטיים הנכללים בפסקאות 9 - 11 בטקסט של ביון . דרשה ,8 "הזיכרון כמכל", עוסקת בפסקאות 12 - 14 בטקסט . דרשה ,9 "בין ׳היות׳ לבין ׳לדעת׳ מתקיימים יחסים", עוסקת בפסקאות 15 - 17 בטקסט . דרשה ,10 "ללא זיכרון, ללא רצייה", עוסקת בפסקאות 18 - 21 בטקסט של ביון . דרשה ,11 "הלך רוח פסיכואנליטי של ׳אמונה׳", עוסקת בפסקאות 22 - 23 בטקסט . דרשה ,12 "אמונה ופונקציות מנטליות", עוסקת בפסקאות 24 - 25 בטקסט . דרשה ,13 "הזיכרון כמגן מפני טלטלה רגשית", עוסקת בפסקאות 26 - 28 בטקסט . דרשה ,14 "אקט של אמונה", עוסקת בפסקאות 29 - 31 בטקסט . דרשה ,15 "תופעות של הלוצינוזיס", עוסקת בפסקאות 32 - 36 בטקסט . דרשה ,16 "יישומים בפרקטיקה, וינייטה טיפולית", עוסקת בפסקאות 37 - 41 בטקסט של ביון . אחרית דבר, ובה סיכום עיקרי הדגשים שהועלו בהקשר לטקסט . כתביו של ביון במקורם הם טקסטים המזמינים ומעודדים קשב למנעד המחשבות והאסוציאציות המתעוררות בקריאתם, ובכך ייחודם . כוונתי בחיבור זה היא להזמין כל קוראת וקורא למחשבותיהם, להמשיך ולחבר את הטקסט בחיבורים אישיים,

רסלינג


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help