sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:8

חינוך היסטורי בעידן המידע : מה אפשר ללמוד מוויקיפדיה העברית ? | שרון גבע . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 317 תפקידו של הצבא בהנחלת היסטוריה ציבורית : הנחלת זיכרון השואה כמקרה מבחן | תמי הופמן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 338 “של הציבור, על הציבור, למען הציבור״ : היסטוריה ציבורית ככלי פדגוגי | עתליה שרגאי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 361 שער שלישי : הלכה למעשה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 383 “המקום שבו אנו צודקים״ : הוראת הנרטיב ההיסטורי הישראלי לצד הנרטיב הפלסטיני - תיכון שער הנגב כמקרה לדוגמה | מיכל ווסר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 385 מ״הוראת היסטוריה״ ל״חינוך היסטורי״ : קורס אקדמי מקוון כהזדמנות לחשוב מחדש על התיאוריה, המעשה ומה שביניהם | עדי בן - דוד חולתא . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 408 על חשיבה היסטורית והערכה חלופית - מבט ממטח | תמר כץ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 425 על הכותבים והכותבות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 445

מכללת סמינר הקיבוצים

הקיבוץ המאוחד

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help