sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:9

9 סובבים סביב דבר אחד בלבד . ושלישית, בגישה ההוליסטית הנערים טועמים ממקצוע הקולנוע אך בד בבד הם יכולים לראות תחומי ידע ועשייה אפשריים אחרים . ספר זה מופנה למורה ההוליסטי - למורה המלמד תסריט, בימוי, עריכה וצילום לחוד וביחד ; למורה הדוחס בשלוש שנות הלימוד חומר לימוד ומיומנות של שנת לימודים שלמה בבתי ספר מקצועיים לקולנוע - ואכן, רבים מהסרטים הנעשים כפרויקט גמר בתיכונים רגילים אינם נופלים באיכותם מאלו הנעשים בסוף שנת הלימודים הראשונה בבתי הספר לקולנוע ; למורה הרואה בקולנוע מדיום שיכול להעביר מסר ומאפשר לנו לומר דברים שלא יכולים להיאמר בשום צורה אחרת ; למורה המחנך היודע כי על ידי המצלמה אנו יכולים לחנך את התלמיד ולפתוח אותו לעולמות רחוקים ולמעמקי הנפש ; למורה המתחיל את דרכו בהוראת הקולנוע שיודע איך לימדו אותו באוניברסיטה בשיטה המקצוענית, אבל לא יודע מה עושים בכיתה יא שצריכה בתוך שנה להתחיל לצלם את סרטי הגמר שלה ; למורה שהוא במאי בנשמתו, אבל מתחבט איזה מיקרופון אפשר לקנות בשמונה מאות ש"ח שהמנהל שחרר לו לאחר תחנונים ; ולמורה הוותיק, שכשהוא למד עדיין ערכו ב- cut to cut , הוא כבר עורך במחשב אבל החלפת תָכנות העריכה כל שנתיים קצת מאתגרת אותו, והוא מחפש דרך לשלב את הטכנולוגיות החדשות בעשייה של תלמידיו . ספר זה הוא תולדה של יותר מעשרים שנות ניסיון בהוראת קולנוע בבתי ספר תיכון בכל הארץ . אני מקווה שהספר יתרום לכם .

תבונות


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help