sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:14

לחודים בתקווה 14 מציג מסגרת מושגית בסיסית, המורכבת מארבעה היבטיםבפרק זההחלק הראשון גרמה לשינויים נרחבים בכמה רמות חייםהקורונהתיאורטיים בסיסיים . מגפת עבודה זו . בהאנושות בכללותהליחידים, משפחות, קהילות, מדינות ואפילו משבר, ולפיכך ההיבט התיאורטי הראשון הואאלאתייחס לשינויים אלה כ מתמקד בישראל, ההיבט השני הואהניתוח'התמודדות עם משברים' . מכיוון ש למרבה הצער נחשב לגורם משמעותי בהחלטות"המצב הפוליטי בישראל", ש מוסדיות, באמון הציבור, בדעת הקהל ובדיונים . ההיבט השלישי והחשוב ביותר מתייחס לתגובות הרגשיות של אנשים למגפה : ' פחד, מתח וחרדה ', שכבר טופלו שהוזכר לעיל וככל הנראה זה ההיבט שזכהארגון הבריאות העולמיבפרסום מכיוון שהשימושלבסוף,ה ביותר בספרות המקצועית . לתשומת הלב הרב בפלטפורמות תקשורת וירטואלית הפך נפוץ כל כך, ואולי הוא אחד השינויים שישנו את העולם לאחר שהמגפה תסתיים, ההיבט האחרון מתייחס ל'טכנולוגיה' . . מתודולוגיה שהתפתחה תוך כדיעבודה זוהשני מציג את המתודולוגיה שלהחלק , בעוד אני ממתינה להשלמת הפריטיםשאוזכר לעילדה על עריכת הגיליוןעבו מציג את התוצאות של ניתוח תוכןשל הפרק,ק השלישי חל האחרונים . ה - – GT ( פנומנולוגי ומציע מודל פשוט המבוסס על תיאוריה מעוגנת בשדה ) . מודל זה מציג ומסביר 2017 Grounded Theory Glazer and Strauss, הזוויות השונות של הפרקטיקה הפסיכולוגית בישראל, כפי שהן באות לידי את בכךהואהניתוח המוצג כאןשל ו . ייחודאליהן התייחסתיביטוי בכל העבודות , ואפשר לראות אותן בקישורשכל הנתונים שנותחו שקופים ומוצגים בגיליון עצמו כיווני מחקר עתידיים . גם המציע'מסקנות'סיכום ומסתיים בפרק . השהוצג לעיל מושגיתמסגרת התמודדות עם משברים משפיעה על כל רמות החיים . אנשים נחשפים למחלה חמורה ולאהקורונהמגפת ידועה, משפחות מיטלטלות מסגר לבידוד ולעיתים מצבן הכלכלי מתערער באופן קיצוני . מעמדן של קהילות שלמות מתערער כמו למשל הקהילה החרדית בישראל ומיתומדינות נאלצות לשנות באופן דרסטי סדרי עדיפויות ולהתמודד עם סכנה קי של מערכת הבריאות והכלכלה . במאמר זו אתייחס אל משבר הקורונה בשתי חברתית בישראל . שתי רמות אלו קשורות - רמות : הרמה האישית והרמה הכלל

איפאבליש הוצאה לאור


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help