sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:14

14 נונה אורבך לכל יד מושטת . עבודות צבע רבות תלויות לייבוש, מקצתן לא- גמורות . לצידן גם שרבוטים וסקיצות . סימנים לא-מילוליים ממלאים את החלל : טביעות אצבע של צבעים על שולחנות, ריצפה וכני ציור ולב קטן חרוט על שולחן עץ . קיר הגואש הוא ארכיאולוגיה של כתמים, זיכרונות של אלו שציירו עליו לאורך השנים . נער עומד שם עכשיו מול נייר גדול ובידו מברשת רחבה ואקריליק אדום . ייתכן שתשימי לב שחומרים וכתמים אינם נתפסים כלכלוך . כאן ה"שגיאות" הופכות להזדמנות ואמצעי להתעמקות, להתבוננות ולטרנספורמציה . מלאכות וניסיונות משמחים נוצרים באווירה שאינה שיפוטית . התוצר הסופי אינו בהכרח מרכז היצירה, וגם אם מעולם לא היית במקום כזה תחושי שישנם כאן כללים והיגיון פנימי . אולי יצופו אצלך זיכרונות ילדות של משחק וסקרנות, תחושת פליאה, קבלה ויחסי הדדיות . הסביבה מדברת אלייך ומעודדת אותך להתחיל ליצור משהו . את חווה רשות ומוזמנת להתנסות . עולה בך הצורך לגעת, ידייך מתעוררות לחיים . כל משלוחי היד שלי מושתתים על הסטודיו . בתור אמנית, מורה לאמנות ומטפלת באמנות אני מתבוננת בו דרך מחקר תיאורטי והתנסותי . הסטודיו הפתוח הפך להיות המכל המועדף עלי בעבודה עם מגוון האוכלוסיות שעמן אני נפגשת לאורך השנים . מניסיוני בשלושת הכובעים, המרחב והארגון של הסטודיו הפתוח מאפשר טרנספורמציה מרבית ; הוא מתאים את עצמו ליחידים ולתהליכים קבוצתיים ותומך במטרות טכניות, חברתיות, קוגניטיביות ורגשיות . היחס והארגון של המרחב מכיל ומבטא את הפילוסופיה, האמונות, הידע והתפיסות החינוכיות והטיפוליות של המטפלת / המורה / האומנית, להלן - "מנהלת הסטודיו" . סטודיו פתוח משמעו שעל מדפים פתוחים ממוינים בהיגיון חומרים וכלי עבודה, על פי אמות מידה של מנהלת הסטודיו . הארגון עצמו מהווה מסד ותמיכה לעבודתה, כי היא זו שיצרה אותו והיא גם זו שאמורה ויכולה לשנותו בהתאם לצורך ולנסיבות . בד

רסלינג


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help