sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:6

פרק 14 : התנהלות משפטית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 108 פרק 15 : פרואקטיביות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 112 פרק 16 : ניהול זמן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 122 פרק 17 : שיווק . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 134 פרק 18 : מכירות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 144 פרק 19 : עמידה מול קהל ותקשורת בין-אישית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 153 פרק 20 : חדשנות וגיוון . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 159 פרק 21 : סטנדרטים ואחריות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 164 פרק 22 : הגדרת הערכים של העסק . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 173 פרק 23 : רמות שונות של ניהול . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 179 פרק 24 : קבלת החלטות לאור החזון והערכים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 185 פרק 25 : התמודדות עם שינויים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 189 פרק 26 : יצירת שגרות ניהול . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 198 פרק 27 : שיפור חוויית הלקוח . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 204 פרק 28 : אמון והשפעה מול לקוחות ועובדים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 211 פרק 29 : בניית צוות מנצח . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 220 פרק 30 : התמודדות עם הצלחות וכישלונות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 225 פרק 31 : יצירת חוסן מנטלי . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 231 פרק בונוס :  מה עושים מחר בבוקר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 237

מטר הוצאה לאור בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help