sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:13

13 הקדמה אי-שמירה על תקינות פוליטית, על רצף רעיוני מקובל ועל הבניה רעיונית סדורה . מקריאה סבלנית בספר עולה התחושה שאין הדבר מקרי . הניהיליזם המסוים - אולי שובבות היא מילה מתאימה יותר - המבצבץ מבין דפיו אינו תוצר של רשלנות או עצלנות . להפך, צורתו עוקבת במסירות אחר רעיונותיו . כל תפנית וקפיצה, כל ציטוט המלווה בחיוך “מתחת לשפם“, תומכים במשימתו המורכבת והחשובה של המורה : מתן הנחיות בלי לתת הנחיות, השמעת קול בלי לחנוק את קולו של התלמיד . בעניין זה חביב עלי משפט אחד של סשה : “המציאות האמיתית היחידה באמנות היא לא המציאות של המתואר, אלא מציאות התיאור . אם האובייקט שבעבודתכם מפריע, אינו מובן ואינו ממלא שום תפקיד מועיל, אין לו מקום ברישום, גם אם קיומו במציאות המתוארת הוא 1 בלתי מעורער . “ יש ספרים רבים העוסקים בהוראת הרישום, הציור והפיסול, אבל רק מעטים מהם מצליחים להביא אל הקורא את קולו הייחודי של מורה גדול . קולו של סשה ילווה אותי עוד שנים רבות . 2 עידו ברונו ירושלים, 2016 1 ראו : ספר זה, עמ' 185 ( כל ההערות הן של עורכת הספר, אלא אם כן צוין אחרת ) . 2 עידו ברונו הוא מנכ"ל מוזיאון ישראל לשעבר ( הערת המחבר ) .

הקיבוץ המאוחד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help