sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:14

] 14 [ ג בר י ם , נ ש י ם ו מ סו ר י ם ח ש מ ל י ים שהם בזו לו לפני כן : הצד האי-רציונלי, הרגשני, הרגשי, הרוחני, הפגיע — צד שמיוצג ייצוג קיצוני בידי הנשים אחוזות השדים הנוכחות בחייהם, וכזה המוצג בגלוי במונחים של וגינה, של רחם ושל וסת . הגבר שיכול להיפתח אל העולם הזה הוא גבר שיכול להציל לא רק את האישה מן השדים שלה, אלא את עצמו מהתאבדות רוחנית או ממשית . אלה הם סרטים דידקטיים, והפרויקט הנשי בהם נמצא היישר בחזית . יש לבחון את "הנערה האחרונה" בסרטי סלאשר בהקשר של התת-ז'אנרים האחרים האלה . כשבוחנים אותם יחד, הסרטים האלה מציעים נוסחים מדומיינים שונים של איך זה, או איך ייתכן שזה, להיות אישה — לקבל וסת ולהיות בהיריון, להיות פגיעה לאלימות גברית ולעמוד בה, לעבור התקפה מינית . מה שסרטי אימה מן המשטר החדש הראו לנו הוא שלפחות כמה קהלי זכרים הראו נכונות לשחק בכאילו בתחושות האלה . בשום פנים לא ברור אם הדבר טוב או רע לנשים, אם מביאים בחשבון שאין מנוס מן החלק הזה ומחלקים אחרים בזהות שלנו . ההשתמעויות הפוליטיות בנוגע לפמיניזם ולתאוריה של קולנוע ומקומם של סרטים כאלה בהיסטוריה של הקולנוע כללית יותר הם נושאו של הפרק המסיים את הספר "עין האימה" ( The Eye of Horror ) — ו- eye מציינת גם I ( אני ) . נראה ש"הנערה האחרונה" חטפה גם את ההקדמה החדשה הזאת למהדורת סדרת הקלאסיקה של הוצאת אוניברסיטת פרינסטון . אולי כך יאה, אם מביאים בחשבון שבלעדיה קרוב לוודאי שלא הייתה מהדורה כזאת . וייתכן שאחרי כל נדודיה המילה האחרונה מגיעה לה .

עם עובד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help