sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:10

המוכר המאתגר 10 סגורים עם המתחרים, אז את הבסיס הם יודעים . כדי להצליח הפעם יהיה צריך לספר לאנשי החברה הזו סיפור חדש לגמרי, אפילו לאתגר את דרך המחשבה שלהם . הגענו לפגישה, וכמו שתכננו — הצלחנו לגרום למנהלים הבכירים לנוע באי-נוחות על הכסא ולראות את הדברים באור חדש . התוצאה היתה לא רק שחתמנו על העסקה, אלא שהיא היתה בשווי של פי עשרה מהסיכום המוקדם שלהם עם המתחרים, ולשלוש שנים . אם אתם אנשי מכירות, יכול להיות ששיטת הפעולה שנקטנו הפתיעה אתכם . הרי נהוג לחשוב שכדי לסגור עסקאות צריך לפתח קשרים חמים עם הלקוחות ולהיות נחמדים בשיחות המכירה ובפגישה . הספר The Challenger Sale עשה מהפכה בעולם המכירות כי הוא הוכיח בדיוק את ההיפך : בעולם של מכירות B2 B מורכבות, הלקוחות לא מעוניינים לשמוע עליכם או על המוצר שלכם — אלא על עצמם ועל החברה שלהם . מוכרים שיצליחו לאתגר אותם, לעניין אותם, ללמד אותם משהו חדש על העסק שלהם — הם אלו שיזכו במירב העסקאות . התרגום החדש של הספר לעברית היא תרומה חשובה לקהילת המכירות כחול-לבן, משתי סיבות עיקריות . הראשונה, אנשי המכירות הישראליים הם מהסוג ה"מאתגר" באופן טבעי . את האינסטינקטים החצופים של המוכר הישראלי מסייעים מחברי הספר להפוך לשיטה סדורה : נציגי מכירות ילמדו באמצעותו מתודות עקרוניות לתכנון תסריט השיחה שלהם, המתבססות על הניסיון המצטבר של אלפי אנשי מכירות ברחבי העולם . מנהלי צוותי מכירות ילמדו ממנו איך לבנות את התשתית הארגונית שתספק לנציגי הקצה את מיטב הכלים והמידע כדי להפוך אותם ממוכרים בינוניים לכוכבי מכירות . זה הכח של הספר, שהפך אותו לרב מכר בינלאומי ולאחד הטקסטים החשובים ביותר שנכתבו על עולם המכירות במאה ה- 21 : הוא משרטט את דמות איש המכירות המקצוען, המחושב, שמעניק ערך מקסימלי ללקוחות שלו ולחברה בה הוא עובד .

הוצאת סלע מאיר


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help