sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:13

13 אוצרות עכשווית בישראל טען שחוסר הנראות של תהליכי הבחירה בפעולת האוצרות במוזיאון שירת ערכים מוחלטים של נייטרליות ורציונליות, אשר על 2 השינויים שהובילו בסיסם צמח והתפתח מוסד המוזיאון המודרני . לתפיסת האוצרות העכשווית כתחום נבדל מהמוזיאולוגיה קשורים בהיסדקותם של ערכי האובייקטיביות והרציונליות, אך יש להביא בחשבון את החשיבות התרבותית והחברתית שניתנה לבחירה כערך, כפי שציינה דורותיאה פון הנטלמן ( von Hantelmann ) , ואת התפתחות רעיון ההקשר לכדי ערך בפני עצמו, כפי שתיאר זאת 3 משעה שהתערוכה נהפכה להיגד בריאן אודוהרטי ( O'Doherty ) . של אדם מסוים, ליצירתו של האוצר, אפשר להחיל אף עליה מדדי הערכה ושיפוט בדומה לאלה החלים על יצירת האמנות . לאור זאת ניתן להבין את הפולמוס המרכזי שליווה את השינוי במעמדו של האוצר ושהתמקד באוצר כיוצר או כאמן בזכות עצמו . הגדרות המקצוע בזירה העולמית התרחבו, וההבחנה החדה בין אוצר לבין אמן היטשטשה בעקבות פעולות של אוצרים כמו וילם סנדברג ) Sandberg ( , הרלד זימן ( Szeemann ) , וולטר הופס ( Hopps ) , סת זיגלאוב ( Siegelaub ) , מרשה טאקר ( Tucker ) , יאן הוט ( Hoet ) , פּונטוס הולטן ( Hulten ) ולוסי ליפרד ( Lippard ) שפעלו והשפיעו על עולם האמנות בשנות ה – 70 וה – ,80 ובעקבות פעילותם של אוצרים ובהם הנס אולריך אובריסט ( Obrist ) , אוקווי אנווזור ( Enwezor ) , צ'רלס אשה ( Esche ) , קתרין דָוִד ( David ) , ידֶסה הנדלס ( Hendeles ) , ניקולא בוריוֹ ( Bourriaud ) , מסימליאנו ג'וני ( Gioni ) , Paul O'Neill, The Culture of Curating and the Curating of Culture ( s ) , . 2 Cambridge, Massachusetts : MITPress, 2012, p . 33 . Dorothea von Hantelmann , " The Curatorial Paradigm", The Exhibitionist . 3 June 2011 ) : 6 - 12 ; Brian O'Doherty, Inside the White Cube : The ( 4 Ideology of the Gallery Space, Los Angeles : University of California Press, 1999 .

רסלינג


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help